recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HD kanaler i DVBviewer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHD kanaler i DVBviewer

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Sæderup Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 154
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2009 kl. 20:04

Nej for dælen nu tjure det sgu.

Der var fejlen!Super.

Tak for det.

Nu når jeg har din opmærksomhed, kan det være a du kan fortælle mig hvorfor, at når jeg installere DVBTaskScheuler i dvbviewer, så kan jeg ikke få computeren i standby/sleep fra programmet, den lukker bare programmet i stederfor.

Mange tak for hjælpen indtil videre.

Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2005
Point: 5446
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2009 kl. 20:22
Glem TaskScheduler og gå på RecordingService. Det er det som udviklerne satser på fremover. Faktisk er det hovedmotoren, hvad angår optagelser, fremover. Jeg har ikke sat mig 100% ind i den nye version (4.1) men der er RecordingService "stjernen"
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2005
Point: 5446
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2009 kl. 20:26
Glemte lige at sige hvorfor det nu virker. Når Open whole transponder er valgt, så modtager man faktisk alle de streams der er på den aktuelle tansponder. Det funker fint når man hente SD kanaler, men når HD kanaler kommer ind i billedet er båndbredden simpelthen for lille
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
Sæderup Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Juni-2008
Point: 154
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2009 kl. 21:03

OK

Så  blev jeg det klogere.

Tak for hjælpen.