|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
LeBlodia ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 341 |
![]() Sendt: 21-Oktober-2009 kl. 13:03 |
Hej, håber nogle kan hjælpe da jeg har søgt i forumet men ikke kunne finde noget. Jeg kan ikke få min Onkyo TX-SR606 til som på nedenstående billede at vise DTS-HD på displayet. Jeg bruger min PS3 til at afspille Blu-ray film og køre HDMI fra PS3'en til Onkyoen. PS3'en er sat til Bitstream. Det skal siges at jeg lige pt. har nogle skod højtalere så jeg vil sandsynligvis ikke kunne høre forskel, men jeg vil gerne vide hvad jeg gør galt. |
|
![]() |
|
LeBlodia ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 341 |
![]() |
Efter lidt søgen på nettet fandt jeg selv svaret: http://www.avforums.com/forums/onkyo-owners-forum/696423-faq -setting-up-ps3-onkyo-amp.html |
|
![]() |
|
zirio ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 878 |
![]() |
Du skal også ind i menu 5.1 (hvis PS3 er sat til DVD).
Derefter justerer du hvad Onkyo'en skal gøre, når den modtager et givent lydsignal. Eks. DTS --> DTS DTS HD Master --> DTS-HD MSTR /Zirio |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |