|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||||||||||||||||||||||||||
allando ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 380 |
![]() Sendt: 23-Maj-2009 kl. 22:58 |
|||||||||||||||||||||||||
Hej, jeg håber en eller anden kan hjælpe mig, med mit spørgsmål... Jeg har en Sony BDP-S300 Blu-ray afspiller. Hvis jeg anskaffer mig en receiver der kan håndtere HD lydformater (f.eks. Sony STR-DG820), kan jeg så opleve DolbyTrueHD og DTSHD? Eller er jeg tvungen til at investere i en anden Blu-ray afspiller? Hilsen Allando |
||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Hvis ikke, at afspilleren kan afkode, så skal Reciveren være i stand til det. Så er et af disse krav opfyldt, ja så er der HD lyd. |
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
![]() |
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
Ifølge Sony´s hjemmeside kan du IKKE få TrueHD og dts-HD ud, hverken ved intern dekodning eller bitstream.
Hvis der ikke er intern dekodning, er det ikke nok ens SR kan dekode HD, afspiller skal kunne bitstreame HD-lyd og det er langt fra alle der kan det. Klippet fra Sony´:
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |