|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() Sendt: 25-September-2008 kl. 11:50 |
Da min reciever ikke kan decode HD-lyd, leder jeg efter et lydkort der kan og som har analoge udgange, som jeg så kan tilslutte til min reciever. Nogle foreslag til sådan et kort? |
|
![]() |
|
Sune_Carlsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
|
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Det er ikke lydkortet der dekoder noget som helst...Det foregår i software....Et hvilket som helst onboard lydkort kan klare din opgave med rette software installeret, med mindre dit bundkort er over 5 år gammelt....Eneste krav er at der er 8 diskrete udgange dvs 4stk stereo minijack udgange.....(Der 6 stk stereo på alle nyere bundkort hvoraf to er til hhv mic og Hovedtelefoner)
Redigeret af Patriarken - 09-Oktober-2008 kl. 20:02 |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |