recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - hd optagelser
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukkethd optagelser

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Hansemand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 537
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2011 kl. 10:52
Jeg havde på et tidspunkt én Wdtv (den første model) som ikke kunne vise dvb subs, så de er måske ikke kommet længere. Derimod kan min Fantec TV FHDS og R2750 vise dvb subs feks fra DR-HD. Det er korrekt at mediainfo ikke viser underteksterne efter én tur i Videoredo, men min Tsdoctor (1.0.75) viser dem når jeg starter én fil op (har lige prøvet). Der kan vist ikke være noget seriøst galt med underteksterne som har været igennem Videoredo, når Dvbviewer og VlC kan vise DR-HD undertekster uden problemer. Mine (made in China) mediaplayere viser dem jo også fint.

Mvh Hansemand
Til top
ehelmer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-Januar-2004
Point: 333
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2011 kl. 12:49
Oprindeligt skrevet af abacus abacus skrev:

har ikke problemer med de originale ts-filer, der ser jeg fint undertekster, men når filmen har været klippet i videoredo, så siger wdtv-live, ingen undertekster.
Så brug 'Smart Cutter' som jeg tidligere foreslog dig.

Erik Helmer Nielsen
Til top
ehelmer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-Januar-2004
Point: 333
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2011 kl. 13:08
Oprindeligt skrevet af Hansemand Hansemand skrev:

Det er korrekt at mediainfo ikke viser underteksterne efter én tur i Videoredo, men min Tsdoctor (1.0.75) viser dem når jeg starter én fil op (har lige prøvet). Der kan vist ikke være noget seriøst galt med underteksterne som har været igennem Videoredo, når Dvbviewer og VlC kan vise DR-HD undertekster uden problemer. Mine (made in China) mediaplayere viser dem jo også fint.

Jeg har lignende erfaringer med VideoRedo4 undertekster. Mediainfo viser dem ikke, TSdoctor viser dem en gang imellem, ikke altid. ConvertXtoDVD laver mange fejl og mangler hvis man omkoder en VideoRedo4  TS fil med undertekster.
Jeg er meget skeptisk overfor VideRedo4 undertekster og bruger dem derfor ikke.
Jeg arbejder pt med at omkode DR HD TS filer til AVCHD/BluRay med undertekster. Det har afsløret mange problemer.

Erik Helmer Nielsen

Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu