|
HD PVR 101-st død???? |
Besvar |
Forfatter | |
fatbass
Bruger Oprettet: 24-November-2010 Status: Offline Point: 186 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 06-Maj-2012 kl. 07:24 |
Hej jeg har canal digital parabol og denne boks HD PVR 101-st som vi ellers har været meget glade for.
MEN.... i går aftes da vi skulle se tv, så kom der ik noget på skærmen og der stod 01-- og blinkede som når den opdater. den stod meget land tid, og skiftede så til 02--. så blev displayed sort og den viste er01 og er07??? hva er der galt kan den reddes eller? hvis den ik kan reddes kan man så tag hd ud og redde alt det optages? ellers har 2 meget ulykkelige børn :-(
|
|
Lytro
Super bruger Oprettet: 03-Maj-2010 Sted: Nejede,Hillerød Status: Offline Point: 363 |
Funktioner
Tak(0)
|
Prøv at skifte strømforsyningen.
Lynge
|
|
Hvorfor skriver du ikke i din PROFIL, hvilken landsdel du bor. Det ville hjælpe på nogle svar. :-)
|
|
fatbass
Funktioner
Tak(0)
|
det hjalp ikke med strømforsyningen
:-(
|
|
Jever
Guld medlem Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har prøvet det samme, og der var løsningen at skifte strømforsyningen.
Er du sikker på at den nye strømforsyning opfylder specs.? |
|
fatbass
Funktioner
Tak(0)
|
købte en unviersal ude hos thansen, har sat den til 12v også hedder den 1000ma
burde det ik være fint?
|
|
fatbass
Funktioner
Tak(0)
|
tak for hjælpen alle :-) købte en brugt boks for 400 kr og prøvede strøm forsyningen også kørte det :-)
|
|
Lytro
Super bruger Oprettet: 03-Maj-2010 Sted: Nejede,Hillerød Status: Offline Point: 363 |
Funktioner
Tak(0)
|
Satboksen bruger en 12V og 3800mA. Der står også på strømforsyningen 12V 3,8A. Så 1000mA er ikke nok. Lynge Redigeret af Lytro - 06-Maj-2012 kl. 18:06 |
|
Hvorfor skriver du ikke i din PROFIL, hvilken landsdel du bor. Det ville hjælpe på nogle svar. :-)
|
|
fatbass
Funktioner
Tak(0)
|
ja det fandt jeg ud af i går aftes, har ikke så meget styr på strøm så ham ude hos thansen sagde 1000ma var det samme som 10A så det troede jeg jo på. Blev så pænt til grin senere på aften da vi havde nogle venner til middag :-/
|
|
Bla Blasen
Bruger Oprettet: 18-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
Funktioner
Tak(0)
|
CD plejer og sende dem UB - hvis man ringer ind til dem :)
|
|
fatbass
Funktioner
Tak(0)
|
ja ringede til dem i går de sagde de var klar over problemet og de afsendt en d. 4 maj, men har ikke fået noget endnu
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |