|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Ole ![]() Guld medlem ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 04-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 874 |
![]() |
Dortela, du skal ikke bekymre dig om HD-ready til det TV. HD-ready bliver ikke noget DU kommer til at bruge de næste 2-3 år, sandsynligvis kommer der til at gå meget længere, før det bliver aktuelt. Det du KAN tage med i overvejelserne er, om fjernsynes skal have digital tuner. Det kaldes DVB-T. DVB-T er "fremtidens antenneTV", lidt ligesom DAB er på radio (hvis du har hørt om det?) Hvis ikke skærmen har DVB-T, så kan du købe en boks (under 500kr) til at sætte til skærmen, så du kan bruge det, når det analoge sendenet stopper med at sende. Det lyder meget teknisk, kan jeg godt selv høre, og jeg ved ikke helt hvilket niveau jeg skal svare på :) -Spørg, hvis du vil have uddybet:)
Radiomanden har helt ret i, at CRT viser bedre billede end LCD, men det synes JEG ikke, at du skal bekymre dig om. Kig på billedet, er du tilfreds, er det jo ligegyldigt om radiomandens billede er bedre, ikke?
Når det så alt sammen er sagt, så lyder det som om prisen er i overkanten, men det må der være andre der kan svare på? Jeg følger ikke med i markedet på den størrelse... ...Ole |
|
Moderator, recordere.dk
|
|
![]() |
|
Ole ![]() Guld medlem ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 04-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 874 |
![]() |
Så googlede jeg alligevel lidt på prisen.. http://www.digital4all.dk/shop/default.asp?ProductID=829043& amp;SetLng=26 Her kan du få et nyt til 5000kr. Så må du selv vurdere, hvad det skal koste brugt. ...Ole |
|
Moderator, recordere.dk
|
|
![]() |
|
dortela ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-December-2006 Status: Offline Point: 9 |
![]() |
Tusind tak for svaret Ole og at du har givet dig så meget tid til at svare på mine spørgsmål Jeg har virkelig fået meget ud af det svar, dejligt at få skåret det lidt ud i pap når man ikke er så teknisk Rigtig god weekend til dig, så vil jeg da overveje at beholde mit tv Også tak til alle de andre besvarelser forresten |
|
Dorte
|
|
![]() |
|
![]() |
Det var så lidt. Dejligt at du kunne bruge det. God weekend. ...Ole |
|
Moderator, recordere.dk
|
|
![]() |
|
dortela ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-December-2006 Status: Offline Point: 9 |
![]() |
Uha ved ikke om jeg at udtrygt mig klart nok, men det er det tv jeg har som du har fundet, og jeg har skam fået mit til 5000kr og det var fra nyt af
![]() |
|
Dorte
|
|
![]() |
|
![]() |
Redigeret af dortela - 01-December-2006 kl. 19:11 |
|
Dorte
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |