|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
Bomand ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Status: Offline Point: 4 |
![]() Sendt: 23-Marts-2007 kl. 08:35 |
||
Har lige investeret i en SONY KDL-40V2500, som er "HD ready", til små 15.000,-. Apparatet skal bruges til TV-kiggeri via en Selector og film på dvd. Forhandleren har tilbudt mig en SONY KDL-40w2000, som er "true HD" hvis jeg ligger ekstra 2700,- på bordet, og jeg er bare SÅ meget i tvivl. Alle jer der har erfaring imed "rigtig HD", - er det de ekstra penge værd? - Jeg mener, - det begynder godt nok at løbe op, efterhånden. Vil sætte stor pris på jeres uforbeholdne kommentarer/meninger! På forhånd tak Mvh.
|
|||
Venlig hilsen
Bo |
|||
![]() |
|||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
||
Min stærkt farvede, men aldeles uforbeholdne mening er at du vil være bedre stillet ved at få 2500'en ISF-kalibreret, frem for at opgradere til W2000. TrueHD vil _måske_ (alt efter hvor langt du sidder fra skærmen) give dig en synlig forbedring, når du ser 1080 materiale. En kalibrering forbedrer dit billede på alle signaler, og nu siger du jo specifikt at det er Selector og DVD der er afgørende? Jeg synes faktisk at din situation er et rigtigt godt eksempel på at pengene kan være bedre brugt på at udnytte det "billige" stykke hardware rigtigt, frem for at købe et dyrere stykke hardware som ikke udnyttes optimalt. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
|
|||
Venlig hilsen
Bo |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Med venlig hilsen |
|||
Venlig hilsen
Bo |
|||
![]() |
|||
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
![]() |
||
....og Otto sælger tilfældigvis nu kalibreringer..... http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=1144 Redigeret af miri - 23-Marts-2007 kl. 15:18 |
|||
miri
|
|||
![]() |
|||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9443 |
![]() |
||
Det er noget som Otto fra AV Precision sælger. Kort sagt går det ud på at indstille dit TV så de viser de rigtige farver. Det koster vist 2000 - 2500kr synes mere du bør overveje om du forventer at købe en BD / HD afspiller de næste par år. Hvis ikke, så vil jeg mene det er bedst at købe den billige. |
|||
![]() |
|||
Zuluop ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Juli-2006 Status: Offline Point: 208 |
![]() |
||
Ja Otto og jer er engang imellem uenige og det er vi så her mht. anbefalingen. W2000 giver et markant bedre billede både skarpheds-, kontrast- og farvemæssigt (pga bedre kontrast). Det er tydeligt at se ved sammenligning på samme signal. Så jeg ville klart gå efter w2000 - til hver en tid.
Redigeret af Zuluop - 23-Marts-2007 kl. 15:38 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Hej alle!
Jeg siger mange tak for alle kommentarene, - jeg vil beholde v2500 (tror jeg) - ellers kan man jo blive ved, - og en BlueRay el PS3 skal der ikke investeres i føreløbig. |
|||
Venlig hilsen
Bo |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |