|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Imac ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-Oktober-2009 Status: Offline Point: 150 |
![]() Sendt: 11-Marts-2010 kl. 19:59 |
Hejsa..
Har en mac, så airport extreme ville være logisk valg, men hvad med rækkevidde og HD streaming kontra f.eks netgear 3700 eller d link dir 655 ?
Tak for et godt forum...
![]() |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
hvis du vil streame full hd skal du ihvertfald sikre dig forbindelse via LAN og droppe wifi... det kan lige gå med dvdkvalitet hvis du har et rigtigt godt trådløst link og afstanden er under 5 mtr (jvf egen erfaring) .. så det er alt for følsomt imo.... range og linkkvalitet kan altid forbedres med antenner og boost af ap.. men en ledning.. det ved du funger 100%
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
![]() |
jeps...der er jeg næsten klar over....er bare ikke klar over hvilken router der vil være det bedste valg..ønsker speed og range....tak for svar...
![]() |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
jeg selv har sådan en fætter http://www.linksysbycisco.com/US/en/products/WRT610N den har iøvrigt gigalan på de 4 lan porte... også kan du udvide hele nettet med ekstra gigalan switche så har du ihvertfald al den hastighed du ønsker dig på lan siden... og pæn range på wifi siden... den er nem at sætte op.. med dansk webbrugerinterface med pænt mange muligheder... inklusiv ddns.... den er i den lidt dyrere ende... men har personligt ikke så meget til overs for dlink efter 2 døde routere som var lidt over et år gamle... og bare spontant døde... det har jeg endnu tilgode med linksys... fin support også.. den har jeg brugt... og kører naturligvist fint på både mac og pc
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
sani ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
![]() |
he he rene
nu vil jeg after hånd at du er serdeles kvalitets bevidst bruger
![]() er der stor forskel melem den du har og den her lille brør jeg har selv kigget på ...
jeg forventer i den næsmeste fremtid at investere i nas samt c-200 popcorn ... og ud over der så skal den bruges til 2-3 bærbar vi har i huset
|
|
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
|
|
![]() |
|
![]() |
![]() Og jeg går efter kvalitet... det er vist ingen hemmelighed
![]() Nåmen, den du linker til vil sikkert også være fin, jeg havde tidligere en wrt160, men den skiftede jeg ud med en som havde gigalan istedet, også fik et hold venner den anden
![]() Dog vil jeg sige at jeg bemærkede at wrt610n havde en større rækkevidde på wifi siden, så der var altså forskel på "kvaliteten" af det område et accespoint kunne dække.. selv indenfor samme mærke.. dog indenfor 2 modeltrin.
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
![]() |
Super super....tror jeg prøver wrt610n....
1000 tak for de gode svar...
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |