|
HD TRACKS 24 bit musik |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
rene49 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Juli-2014 kl. 22:12 |
hey Gutter :)
Jeg køber af og til musik på HDtracks for at få det i 24bit. DESVÆRRE støder jeg tit på albums som ikke kan købes i min "region" Nogen som kender en smutvej sådan sitet ikke tror jeg kommer fra DK? (har prøvet hidemyass) SKIDE træls når man finder en lækkert album og man ikke kan få lov til at bruge sine penge.. ![]() fx. på et album jeg gerne vil købe, men ikke KAN: http://hdtracks.com/august-and-everything-after-156463 beskeden: This product is not currently available due to region restrictions. Nogen som kender noget snyderi?
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Splinten ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 910 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du prøvet TOR eller Chrome med Hola extension?
|
|
![]() |
|
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
Tunnerbear kunne også være en mulighed
|
|
![]() |
|
rene49 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
tak gutter, kigger jeg lige på :)
|
|
![]() |
|
den virker perfekt, både køb i butikken og download :D
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |