recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HD2400xt vs HD2600xt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHD2400xt vs HD2600xt

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
zubzer0 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 176
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2007 kl. 23:39
Oprindeligt skrevet af Noerrelund Noerrelund skrev:

Oprindeligt skrevet af zubzer0 zubzer0 skrev:

[QUOTE=Ken_T] [QUOTE=zubzer0]
OBS. 2600-modellen skulle efter sigende have bedre billedkvalitet end 2400 da 2400 bl.a mangler HD noise reduction.

Hej,

baseret på denne tråd er jeg ude efter 2600Pro, da jeg ikke kan afspille HD pt. - kun lyden er der, intet billede. Jeg har et X1300 kort i pt.

Jeg regner derfor med at købe nedenstående, men afventer lige svar på om det er passivt kølet.

http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=396003

Mon ikke det er et godt valg til AGP?

Resten af maskinen er en P4 3GHz med 2GB RAM og jeg kører MCE2005.

Jeg bruger Stofa og FloppyDTV samt Samsung M8 Full HD i 40".

Med venlig hilsen
Mikael Nørrelund

Hvis du ikke har billede på så er det ikke fordi din hardware er for "svag" til at køre det så er det fordi dine drivere/grafikkort indstillinger eller codecs ikke er korrekte.

Sørg for at du afspiller filmen på din primær skærm (hvis du har flere) og installer de seneste codecs. Prøv f.eks denne pakke der indeholder stort set alle codecs som bruges:

http://www.free-codecs.com/download/K_Lite_Codec_Pack.htm

Din computer burde kunne trække filmen så den kan ses, men hvis den ike kan så vil den hakke i stedet for at vise slet ingen tiing.

Sharp LC46XD1E
Denon AVR1801
Sagem 81 HD (pubad bras)
DALI 808|SC-7|R1000
HTPC: E6600|2GB RAM|1.1TB HD|X800XT
BioBaren
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu