|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
loranzo ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-August-2007 Status: Offline Point: 3 |
![]() Sendt: 11-Februar-2008 kl. 12:33 |
Hej, Har søgt lidt her på stedet for at blive lidt klogere på HDCP, men fandt ikke helt det jeg søgte. Så, hvis en udsendelse er kodet i HDCP og en DM8000 som bekendt ikke har HDMI udgang og dermed HDCP vil man så kunne få billede på en HD-Ready fladskærm ? Evt. med et DVI - HDMI kabel ? På forhånd tak MVH |
|
![]() |
|
BunnY ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Marts-2007 Status: Offline Point: 58 |
![]() |
JA!
|
|
|
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
@loranzo
Der findes ikke TV udsendelser med HDCP. HDCP er en kryptering, som din STB vælger at sætte på HDMI signalet. Det giver kun problemer, så hvis du har en STB der ikke bruger HDCP, skal du bare glæde dig over det. ![]() |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
loranzo ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-August-2007 Status: Offline Point: 3 |
![]() |
Hej igen,
Ved ikke om CD og Via bruger HDCP på HDMI signalet eller om man kan forvente at det måske kommer. Det er det jeg tænker på hvis/når en DM8000 evt. skal ind på hylden istedet for min DM7025 så hvis det er nok at fladskærmen har HDCP så skulle en DM8000 jo ikke være en hindring ![]() MVH |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Deres STBer bruger sikker HDCP, men en STB uden HDCP vil virke præcist lige så godt, hvis den har det rigtige CAM og smartcard.
|
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |