recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HDD kompatibel med Panasonic G30
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HDD kompatibel med Panasonic G30

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kaab Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-Marts-2011
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 95
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaab Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: HDD kompatibel med Panasonic G30
    Sendt: 10-April-2012 kl. 10:30
Findes der en positivliste over harddiske, som kan kobles direkte på Panasonic G30 til afspilning af primært film?

Hvilke harddiske bruger i selv, og hvilke filmformater kan afspilles på en G30?

Redigeret af kaab - 10-April-2012 kl. 14:54
Samsung PS50C7705
Samsung BD-C5900
Sony STR-DB925
Bose Acoustimass 6
WDTV live HD
Logitech Harmony One
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2012 kl. 13:18
HD er noget tv'et viser. Du taler om en HDD ;)

Jeg har selv gode erfaringer med Samsung G2 Portable serien. Har prøvet med en G20 samt en VT30, så mon ikke G30 også kan bruge det. Jeg er dog sikker på at det er samme type diske og controllere der sidder i alle Samsungs eksterne 2½" diske, så tror også de andre serier virker.
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2012 kl. 20:46

Edit: nedenstående er skrevet ud fra, at du ønsker at bruge den indbyggede optagefunktion, hvor optagelserne låses til tv'et. Jeg har ikke prøvet at afspille andre filmformater. Det har jeg andre optagebokse til at sørge for.

---

Her er Lacie Rikiki i 2,5" værd at nævne. Den kører uden behov for egen ekstern strømforsyning udover USB-forsyningen fra fx tv'et og er også til salg ved fx Panasonic-forhandleren ppradio.dk. 

Jeg har selv brugt størrelserne 250 Gb og 500 Gb tidligere på et G20-tv og har nu den på 500 Gb tilkoblet min nye 46G30Y. At Lacie også er et lækkert indpakket alu-kabinet, om end det ses mindre på bagsiden af et tv, kan også nævnes.

Derudover har jeg også en Iomega i et 2,5"-alu-kabinet. Her skal man være opmærksom på, at dens USB-ledning splittes og kommer med behov for 2 USB-stik i forhold til strømbehovet, så den kan jeg ikke bruge med 46G30Y, der kun har et USB-stik i siden.

Her havde G20-serien et standard USB-stik ved siden af det USB-stik, der anvendtes til en ekstern Harddisk, så der var det ikke et problem.

Mvh. Jørgensen

Redigeret af Jørgensen - 10-April-2012 kl. 20:48
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu