|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
HH2 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-December-2009 Status: Offline Point: 190 |
![]() Sendt: 24-December-2009 kl. 09:05 |
Hej
Jeg har set på en brugt Maximum, model C-8000 CX-CI
Den har kun MPEG2
Betyder det at jeg ikke kan bruge den efter 2012
Eller der det kun på DVB-T det gælder
Jeg modtager mit antennesignal fra stofa via www.afik.dk
Med venlig hilsen den forvirrede
God jul....
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Det vides ikke hvad KabelTV e.v.t. gør efter den tid, men mon ikke at SD stadig vil vil blive sendt i MPEG2.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
Finder der andre bokse der er mere framtidssikrit.
Har fundet denne brugt til 2000 og det er helst hvar jeg ca vil ofre...
Kan man ellers få et kort til sin computer så man kan bruge den til at optage med...
Henrik
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Der kan godt fås DVB-C til en PC både som extern og som PCI.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2875 |
![]() |
Sikker dig at den er monteret med DVB-C tuner, da boksen også kan monteres med DVB-S og DVB-T tuner.
Jeg kan godt anbefalde boksen.
|
|
.....
|
|
![]() |
|
![]() |
Det lyder meget spændende
Er der noget sted du kan anbefale til køb af den
Har fundet en brugt Han siger den er for avanceret til ham. Er menuerne brugervenlig eller skal man kende til Linux for at kunde finde ud af den Kan man gå ind i epg og vælge et program man gerne vil optage. Det var mange spærgsmål
På forhånd tak
Henrik
|
|
![]() |
|
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2875 |
![]() |
Den har mange muligheder, men i det daglige er den nem at have med at gøre.
Skulle du køre fast er vi mange der kan hjælpe dig ![]() Redigeret af Notfast - 04-Januar-2010 kl. 23:51 |
|
.....
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har fundet en brugt ås må jeg se om han er til at handle med.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |