recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HDD tilsluttet til Boxee ses på MAC ?? overførsel
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HDD tilsluttet til Boxee ses på MAC ?? overførsel

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
iceman24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 938
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iceman24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: HDD tilsluttet til Boxee ses på MAC ?? overførsel
    Sendt: 24-Marts-2012 kl. 15:55
hej har et problem jeg håber i kan hjælpe med..

jeg har en 2TB HDD koblet direkte til min Boxee Box, når Boxee Box er tændt kan jeg se Boxee Box på min MAC og se HDD'en.

Men jeg kan ikke kopiere filer den vej igennem som jeg kunne på min gamle WD LIVE TV... synes det er træls jeg skal flytte HDD fra boxee Box over til MAC for at kopiere filer over på HDD'en

er der nogen der kan hjælpe mig med en opsætning så jeg kan kopiere filer fra mac til HDD'en når HDD'en er koblet til Boxee Box.. ???

Jeg har fået sat streaming fra min MAC til Boxee Box til at kører. men vil så gerne kunne flytte filer også
Til top
buenso80 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Marts-2010
Sted: Roskilde
Point: 200
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér buenso80 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2012 kl. 22:53
Syntes jeg kan huske noget om, at det er pga. ntfs formatet? Prøv evt. at Google paragon eller NTFS-3G

Redigeret af buenso80 - 24-Marts-2012 kl. 22:55
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iceman24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2012 kl. 22:58
Oprindeligt skrevet af buenso80 buenso80 skrev:

Syntes jeg kan huske noget om, at det er pga. ntfs formatet? Prøv evt. at Google paragon

Jeg har allerede Paragon NTFS installeret på min mac så jeg kan læse NTFS... det virkede også før med min WD live TV med samme HDD koblet til uden problemer...

jeg kan sagtens se Boxee box og se samsung HDD'en men når jeg trykker på hdd'en får jeg følgende besked:

(Handlingen kan ikke udføres, fordi det originale emne til “samsung” ikke findes.)
Til top
buenso80 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Marts-2010
Sted: Roskilde
Point: 200
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér buenso80 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2012 kl. 07:39
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iceman24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2012 kl. 00:27
Oprindeligt skrevet af buenso80 buenso80 skrev:

Kører du Lion? http://discussions.apple.com/thread/3191198?start=0&tstart=0 

jeps men det er desværre heller ikke det der er galt... har nu prøvet med en Windows maskine og der kan den også godt se boxee box og se hdd'en der er koblet til men lader mig ikke forbinde, den vil ha brugernavn og password, jeg har så prøvet og bruge det der står i netværk indstillinger under windows deling i boxee boxen men virker ikke...

øv øv
Til top
mkt Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-Marts-2011
Point: 248
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2012 kl. 15:13
Når min spørger om user/pass lader jeg det være blank og trykker ok til begge. Jeg har ikke haft problemer med min opsætning så jeg er ikke fantastisk til troubleshooting.

Når det ikke er de andre ting kan det så være noget med skriverettigheder der er blevet ændret på et tidspunkt? hvis det ikke er på selve HDD'en kan det så være en indstilling på Boxee der gør du ikke får skriverettigheder?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iceman24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2012 kl. 19:24
Oprindeligt skrevet af mkt mkt skrev:

Når min spørger om user/pass lader jeg det være blank og trykker ok til begge. Jeg har ikke haft problemer med min opsætning så jeg er ikke fantastisk til troubleshooting.

Når det ikke er de andre ting kan det så være noget med skriverettigheder der er blevet ændret på et tidspunkt? hvis det ikke er på selve HDD'en kan det så være en indstilling på Boxee der gør du ikke får skriverettigheder?

Jamen du var faktisk til mere hjælp end du aner... har fået det til at virke nu :D

problemet var jeg havde i BoxeeBox valgt password og det var LION eller Windows 7 ikke glade for så slettede det og nu kører det bare

takker
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu