|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Boogie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 985 |
![]() Sendt: 13-Juli-2007 kl. 12:29 |
Hej alle Om 2 uger skal jeg til Tyskland og hente noget nede omkring Harzen. Jeg tænkte, at købe en HD-DVD afspiller eller lign. nu jeg er der! Er der nogen, der kender en god butik et eller andet sted i Nordtyskland??? Boogie |
|
![]() |
|
mortenkn ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 323 |
![]() |
Jeg kan ikke komme med nogle erfaringer, men prøv at tjekke www.mediamarkt.de og sammenlign på www.guenstiger.de om det er billigt
|
|
![]() |
|
Boogie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 985 |
![]() |
Tak for oplysningerne... Har prøvet mediamarkt.de, men de oplsyer ikke priser på nettet, så det er ikke nemt at sammenligne... |
|
![]() |
|
LUFC ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Hej Boogie! Prøv denne her http://www.mediaonline.de/shop/store_5000_5000_-3 Jeg ved godt at det er Media Markts onlinebutik, men det kan måske alligevel give lidt indtryk af prisniveaeuet og udvalget i butikken. Det samme gælder for Promarkt som har en stor butik ved Förde Park i Flensburg
|
|
Homer Simpson: "It takes two to lie - one to lie and one to listen!"
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej LUFC Tak for de links ! Umiddelbart ser Media Markts ok billige ud og de har mange butikker rundt omkring. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |