recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HD-DVD titler på Blu-Ray?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHD-DVD titler på Blu-Ray?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MortenMJ Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 822
Direkte link til dette indlæg Emne: HD-DVD titler på Blu-Ray?
    Sendt: 06-Juli-2008 kl. 22:43

Jeg har endnu ikke anskaffet mig en BD afspiller, men regner med at købe en senere på året - men kom til at tænke på hvordan det egentligt forholder sig mht. de titler der allerede er udkommet på HD-DVD - vil de komme på BD senere, eller bliver man nødt til at købe både BD- og HD-DVD afspiller, hvis man vil kunne se alle udgivelser i high def. kvalitet?

Jeg har eksempelvis kigget på filmen "Inside Man". Den er udkommet på HD-DVD, men ikke på BD så vidt jeg kan se. Vil den monstro udkomme på BD senere? Og lige så med øvrige titler for den sags skyld naturligvis?

Det afhænger vel af udgiveren? Nu ved jeg ikke lige hvem der har udgivet "Inside Man" - men nu hvor HD-DVD er erklæret død, kunne det så tænkes at udgiveren senere udgiver den på BD eller er det helt udelukket?

Redigeret af MortenMJ - 06-Juli-2008 kl. 22:47
Til top
Corax Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 10-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 351
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2008 kl. 23:56
Jeg tror bestemt at alle titler på HD-DVD vil blive udgive som Bluray også. Batman Begins er f.eks. lige blivet udgivet på Bluray i USA for at nævne en HD-DVD udgivelse der er gået over.

Jeg ser også frem til Inside Man kommer på Bluray det er en super fed film!
Jeg håber også snart Bourne Trilogien bliver udgiver på Bluray.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2008 kl. 02:06

Det vil da absolut glæde mig, hvis det at en film er udkommet som HD-DVD ikke er diskvalificerende for at den også kan udkomme på BD!

Hehe, det lyder lidt som om vi har samme filmsmag
Har du ellers nogle gode anbefalinger, hvis vi holder os inden for samme genre som f.eks. "Inside Man" eller "Bourne"-filmene?

Til top
Corax Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 10-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 351
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2008 kl. 11:11
At filmene er ud på HD-DVD diskvlificere den bestemt ikke til Blyray. Producenterne vil jo gerne tjene penge og det gør de jo ikke på et dødt format.

Det kan da godt være vi har den samme filmsmag
Hvis du ikke har set Revolver, Kiss Kiss Bang Bang, Lucky Number Slevin og A History of Violence så ville jeg da anbefale dem. Du kan få Revolver i Blockbuster for 100kr. dog uden HD lyd.
De er nok ikke i hel samme genre som Inside Man og Bourne, men det er nogle fede film. Der skulle dog komme en fortsættelse på både Inside Man og Bourne i 2010
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2008 kl. 20:33

Tak for dine forslag, har set nogle af dem, men ikke alle.

Jeg har godt læst at der kommer en ny Bourne-film, men jeg anede ikke at der var en opfølgning på Inside Man på vej, men det lyder da spændende

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu