recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HD-fest i hele marts på YouSee
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HD-fest i hele marts på YouSee

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2013 kl. 12:12

Her haves også kun Grundpakke, og de nævnte kanaler TV3 HD og DK4 HD er Grundpakke kanaler.
Derudover kan ses fra Mellempakke 6eren HD, TV3+HD, kanal 4 og BBC Knowledge.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2013 kl. 12:16
vi har ikke grund/mellem/stor pakker fra yousee 
de kanaler der er i de enkelte pakker (anolog sd) får antenne foreningen fra eget anlæg 

de digitale kommer fra yousee som spejl

Redigeret af jetdirect - 16-Marts-2013 kl. 12:21
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2013 kl. 12:19

Canal 9 HD fiser også udenom pakkefiltret!Big smile Dog skal man holde ørerne stive, hvis man ser BBC k, da underteksterne ikke ALTID kan klemme sig igennem - derfor har jeg den fortsat som Ekstrakanal, selv om det har været under overvejelse, at opsige den...

"Det' for børn!"
På plads nr. 131 findes desuden Nickelodeon HD, også når HD-festen slutter...
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2013 kl. 12:26
Oprindeligt skrevet af jetdirect jetdirect skrev:

de kanaler der er i de enkelte pakker (anolog sd) får antenne foreningen fra eget anlæg 

Jeg troede, det hele skulle komme ét sted fra - så har jeg også lært noget nyt i dag!
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2013 kl. 12:30
det kan være det er derfor de 2 kanaler ikke kommer igennem men de andre fint gør ved en fuld søgning .

prøver og hører yousee hvad de mener om det 

det kan jo ikke være signalet da boksen siger 100 % signal på største delen af kanalerne eller 98% på andre 
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2013 kl. 12:32

Oprindeligt skrevet af jetdirect jetdirect skrev:

Her i foreningen er alt direkte fra You See, og har i de nævnte kanaler Analogt i jeres pakke, så vil de også være der Digitalt i den Digitale Grundpakke.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2013 kl. 12:39
det er nogen aftaler vores antenne forening har lavet med yousee mht spejl 

priserne er så også en anden ifh til hvis alt kom fra yousee 

en grund pakke til 1050 om året anolog + digital ,ved et rent signal fra yousee er det vist en anden pris 

fordelen ved den løsning er yousee bestemmer ikke over foreningen mht kanaler og pakke priser 
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2013 kl. 13:34

Det kan så være en årsag, at det ikke er standard, den måde i har det leveret på. Har i så e.v.t et andet netværksnummer end dem der ellers skal bruges.?
Til top
tk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Januar-2011
Point: 74
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2013 kl. 15:45
Tror det måske er en fejl i box, som jeg før har skrevet
mangler jeg også kanaler (HD DR1,ARD HD,SVT2HD og måske flere)
ved fuld frekvenssøgning, vil have box finder alle kanaler ved
fuld frekvenssøgning og det gør den ikke, dette må da være en
fejl i box.(firmware fejl)

vh tk
Til top
VC10 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-Marts-2007
Point: 195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér VC10 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2013 kl. 16:22
YouSee kræver af os der har abonnement på HD-pakken fortsat skal betale 79 kr. for kanalerne i hele marts måned - selv om de er gratis for alle andre af deres kunder!

Vi deltager altså IKKE i HD-festen!

Det er ikke fair og af samme årsag har jeg hermed også opsagt abonnementet på HD-pakken.

Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2013 kl. 17:42

Nogle er så mere heldig en andre ved henvendelser.

Tak for din mail fra 3. marts 2013.

Normalt vil svaret på dit spørgsmål være, Nej.
Open window er et tilbud vi yder alle vores kunder, dog i en stærk begrænset periode.
Enkelte kunder kan være ramt af enkelte kanaler.

For vi ikke skal argumentere frem og tilbage vedrørende rigtigheden af ovenstående, og da du har 5 kanaler berørt af dette "open window", har jeg lavet en "stilstand" i din fakturering af disse, for marts måned.

Har du spørgsmål?

Du er velkommen til at ringe til os på 70 70 40 40 på hverdage mellem kl. 8.00 og 18.30 eller klikke ind på yousee.dk.

Venlig hilsen

xxx

YouSee

Redigeret af Radiomanden - 16-Marts-2013 kl. 17:42
Til top
VC10 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-Marts-2007
Point: 195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér VC10 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2013 kl. 18:22
Ja du har da haft mere held med din henvendelse end jeg har.

Min mail har YouSee ikke besvaret og på telefon hos kundeservice ville de ikke give sig, selv om jeg spurgte pænt.
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu