|
HD-fest i hele marts på YouSee |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Her haves også kun Grundpakke, og de nævnte kanaler TV3 HD og DK4 HD er Grundpakke kanaler. Derudover kan ses fra Mellempakke 6eren HD, TV3+HD, kanal 4 og BBC Knowledge. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
vi har ikke grund/mellem/stor pakker fra yousee
de kanaler der er i de enkelte pakker (anolog sd) får antenne foreningen fra eget anlæg de digitale kommer fra yousee som spejl
Redigeret af jetdirect - 16-Marts-2013 kl. 12:21 |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Canal 9 HD fiser også udenom pakkefiltret! På plads nr. 131 findes desuden Nickelodeon HD, også når HD-festen slutter...
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Jeg troede, det hele skulle komme ét sted fra - så har jeg også lært noget nyt i dag!
|
|
![]() |
|
det kan være det er derfor de 2 kanaler ikke kommer igennem men de andre fint gør ved en fuld søgning .
prøver og hører yousee hvad de mener om det det kan jo ikke være signalet da boksen siger 100 % signal på største delen af kanalerne eller 98% på andre
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Her i foreningen er alt direkte fra You See, og har i de nævnte kanaler Analogt i jeres pakke, så vil de også være der Digitalt i den Digitale Grundpakke. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
det er nogen aftaler vores antenne forening har lavet med yousee mht spejl
priserne er så også en anden ifh til hvis alt kom fra yousee en grund pakke til 1050 om året anolog + digital ,ved et rent signal fra yousee er det vist en anden pris fordelen ved den løsning er yousee bestemmer ikke over foreningen mht kanaler og pakke priser
|
|
![]() |
|
Det kan så være en årsag, at det ikke er standard, den måde i har det leveret på. Har i så e.v.t et andet netværksnummer end dem der ellers skal bruges.? |
|
|
|
![]() |
|
tk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2011 Status: Offline Point: 74 |
Tror det måske er en fejl i box, som jeg før har skrevet
mangler jeg også kanaler (HD DR1,ARD HD,SVT2HD og måske flere) ved fuld frekvenssøgning, vil have box finder alle kanaler ved fuld frekvenssøgning og det gør den ikke, dette må da være en fejl i box.(firmware fejl) vh tk |
|
![]() |
|
VC10 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Marts-2007 Status: Offline Point: 195 |
YouSee kræver af os der har abonnement på HD-pakken fortsat skal betale 79 kr. for kanalerne i hele marts måned - selv om de er gratis for alle andre af deres kunder!
Vi deltager altså IKKE i HD-festen! Det er ikke fair og af samme årsag har jeg hermed også opsagt abonnementet på HD-pakken. |
|
![]() |
|
Nogle er så mere heldig en andre ved henvendelser. Tak for din mail fra 3. marts 2013. Normalt vil svaret på dit spørgsmål være, Nej. Open window er et tilbud vi yder alle vores kunder, dog i en stærk begrænset periode. Enkelte kunder kan være ramt af enkelte kanaler. For vi ikke skal argumentere frem og tilbage vedrørende rigtigheden af ovenstående, og da du har 5 kanaler berørt af dette "open window", har jeg lavet en "stilstand" i din fakturering af disse, for marts måned. Har du spørgsmål? Du er velkommen til at ringe til os på 70 70 40 40 på hverdage mellem kl. 8.00 og 18.30 eller klikke ind på yousee.dk. Venlig hilsen xxx YouSee Redigeret af Radiomanden - 16-Marts-2013 kl. 17:42 |
|
|
|
![]() |
|
VC10 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Marts-2007 Status: Offline Point: 195 |
Ja du har da haft mere held med din henvendelse end jeg har.
Min mail har YouSee ikke besvaret og på telefon hos kundeservice ville de ikke give sig, selv om jeg spurgte pænt. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |