|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Basknudsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
![]() Sendt: 28-December-2007 kl. 08:37 |
Hej Nu blev jeg i går ejer af en Toshiba HD-E1, men hvor kan man få fat i alle de forskellige film, hvilke sider skal man gå ind på? (De skal være med danske undertekster). Mvh. Lasse Knudsen |
|
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
|
![]() |
|
ashdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 688 |
![]() |
http://www.laserdisken.dk/html/ er en mulighed. Jeg skal ikke kunne sige hvor mange der er med DK tekster, der bliver ikke udgivet så mange HDDVD film i DK, men i stedet primært Blu-ray.
|
|
![]() |
|
Basknudsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
![]() |
Vil det sige at jeg ikke kan være sikker på at der er DK-tekster selvom jeg køber dem i Danmark? Er det nemmere at få Blu-ray med dk-undertekster? Mvh. Lasse Knudsen |
|
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
|
![]() |
|
ashdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 688 |
![]() |
Det kommer lidt an på hvor udgivelsen har sin oprindelse. HDVD er kodefri, derfor kan US udgivelser også bruges på DK afspillere, men så kan du ikke være sikker på DK tekster. Der bliver generelt udgivet flere titler på blu-ray i dk end på HDDVD, derfor vil der være et størrer udvalg af film med dk tekster på blu-ray end på HDDVD. |
|
![]() |
|
Scubaghost ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Sted: Norsjælland Status: Offline Point: 1176 |
![]() |
Hej Lasse http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=903&nav=9179& nav_genre=9179 Der findes masser med dk-tekst. Det er noget vrøvl, at der er flere Blu-ray titler. Hilsen Lasse |
|
![]() |
|
![]() |
Fra selv samme side du linker: Blu-ray: 262 titler HDDVD: 165 titler Det er da ikke noget vrøvl. Ja der er da HDDVD film med DK tekster, der er bare flere på blu-ray. Redigeret af ashdk - 28-December-2007 kl. 10:17 |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg gider nemlig ikke at have film uden dk-tekster og blev lige i tvivl om jeg havde købt forkert og skulle afleverer min HD-dvd tilbage og købe Blu-Ray istedet. Mvh. Lasse |
|
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24789 |
![]() |
her kan du også få hddvd film. http://www.dvd.dk/asp/Base.asp?Page=List&Type=FindTitle& amp;String=hdv&W=0 men igen er der en del flere blu-ray film end hddvd. 202 mod 134 |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() |
Hvem vinder. Jeg tror at det bliver blu ray, men hvem ved. Det kan du finde masser af emner om. Ellers køb en ps3 til 3000 tkr. Så kan man senere købe en rigtig afspiller når man ved hvad det bliver, eller købe de ny afspillere der er kommet og er på vej. |
|
SVP03
|
|
![]() |
|
Scubaghost ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Sted: Norsjælland Status: Offline Point: 1176 |
![]() |
Yes -ok. Jeg giver mig. - Men der er da rigeligt med HD-DVD med dk tekst. Troede ikke der var så mange flere på BR. Sorry
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg er i tvivl om jeg skal afleverer Hd-E1'eren tilbage, den gør det ellers udemærket til alm. dvd'ere. Og det er vel begrænset hvad man får for 1999,- inkl. 5 HD-DVD'er. Havde i starten overvejet at vente på Samsungs combi-afspiller men der er prismæssigt forskel jo. (for selvfølgelig sikkert også mere for pengene). Kan vel altid bruge HD-E1'eren på et børneværelse eller noget. Tak for svar. Mvh. Lasse |
|
|
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() |
|
|
SVP03
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |