|
HDHomerun HDHR3-EU købt - hvordan testes den? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-November-2015 kl. 10:45 |
Jeg har købt en HDHomerun HDHR3-EU og det er meningen den skal kobles til min Synology NAS og bruges sammen med Kodi på en HTPC, men dér er jeg slet ikke endnu. Jeg vil dog gerne lige teste den hurtigt, så jeg ved den virker som den skal - hvordan gør jeg nemmest det?
Jeg har forsøgt at installere "hdhomerun_windows_20150826.exe" på min Windows 7x64 og boksen kan findes, men det virker ikke som om jeg kan få den til at scanne efter kanaler... - og hvis jeg prøver at starte vieweren får jeg en bunke fejlmeldinger startende med: --------------------------- hdhomerun_view.exe - Entry Point Not Found --------------------------- The procedure entry point vlc_fastmem_register could not be located in the dynamic link library libvlccore.dll. --------------------------- Nogle ideer til en hurtig test af boksens funktionalitet? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |