|
Hdhomerun købt men... |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
confused ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jep, lidt afhængigt at kvaliteten passer det fint nok. Det er noget skidt, at selve optagelsen ikke er ok - det må vel betyde et problem på selve NAS'en, eller evt. netværket mellem din HD HR, og NAS'en
|
|
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
|
![]() |
|
niepe ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1120 |
Mit sæt vil være NAS'en er for sløv..
Prøv evt at optage en SD kanal. |
|
![]() |
|
Mikael A ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 112 |
hmm det lader til jeg må bruge den bærbare så med eyetv - en kende skuffende må man sige...
|
|
![]() |
|
confused ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
Det burde kunne komme til at virke - du er slet ikke den eneste der forsøger med den kombination af HD HR + DVBLink installeret på en Synology NAS
|
|
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
|
![]() |
|
Mikael A ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 112 |
Well hvis det er hardware der hænger bliver det jo aldrig godt :D
|
|
![]() |
|
nfspower ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 283 |
DS212J er også den mindste "CPU".... Snupper du en DS213 i stedet så er der mere skub i.
Syntes jeg har læst på nogle forums rundt omkring, at man heller ikke skal køre SQL server og mail server på den mens men kører DVBLink - Ved ikke om du har det kørende. |
|
Jeg er ikke kommet længere end ideen til et HTPC !
|
|
![]() |
|
Nej den står bare med DVBlink også bruges den til DNLA altså film, serie og børnetv...
Det bare genere mig er at det ikke på hverken DVBlogic's, HDhomerun's eller Synology's hjemmeside noget om hvilke NAS der kan slæbe det... For jeg har lige solgt min mac mini for at komme af men en temmeligt dyr optager... Det kunne jeg i bund og grund have sparet mig da min macbook nu skal stå klar hele dagen til at optage... Redigeret af Mikael A - 16-Februar-2013 kl. 10:03 |
|
![]() |
|
det er ikke sådan mine ældre seagate ST3500630AS harddiske kan være flaskehalsen...?
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
Øhhh hvorfor skiftede du din Mac Mini ud med en synology - når du bruger eyeTV i forvejen. HDHomerun kører fint med eyeTV på en Mac ????
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
Fordi jeg havde synology til at stå.. Mac Mini blev KUN brugt til at optage på. Alt afspilning af film osv var vi DNLA fra Synology'en .. .Så syntes jeg lige over 5000kr optager var lige voldsomt nok... Den nye tuner kostede mig kun 1100kr...
Så ud over at sælge mac'en og få lidt penge hjem, smed jeg endnu et apperat væk fra mit TV setup, ved kun at have HDhomerun og Synology'en ... Optagelser lavet på synology er nemlig i MPeg4 som også kan ses vi DNLA, dvs også kun 1 fjernbetjening :-D Som nødløsning kører jeg pt eyetv på min bærbare og det er faktisk super... så alternativt til synology'en og DVblink bliver et kabel mellem macbook og tv...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |