|
HDHomerun klientprogram til Windows 7 - hvilket? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-September-2012 kl. 22:47 |
Hej alle
Jeg er i færd med at installere en HDHomerun og er ved at overveje hvilket klientprogram jeg skal bruge til at håndtere en HDHomerun boks. Programmet må gerne give mulighed for at se TV samt lave optagelser og så skal det være hurtigt - gerne så trimmet som muligt (=non-bloat) - behøver ikke noget der også afspiller musik, laver powerpræsentationer eller laver kaffe til mig (selvom sidstnævnte vil være fedt nok) Så "trimmede" klientprogrammer til HDHomerun under Win7 - hvilke bud har vi? Mvh Tommy |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
OK... - hvis jeg nu dropper (næsten) alle krav - hvad findes der så af software som giver mig mulighed for at se og optage TV via HD Homerun under Windows 7?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Jeg ville bruge Windows Media Center...
M.v.h.
|
|
![]() |
|
JBtv ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 92 |
Prøv eventuelt at se på www.nextpvr.com
Det kan det du vil - fokus er på optagelse af tv, altså en ren pvr funktionalitet. |
|
![]() |
|
Bygone ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Kolding,Denmark Status: Offline Point: 973 |
dvbviewer m/ recording services - suveræn dvb applikation med web interface til epg.
|
|
![]() |
|
gigabyte ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 543 |
Windows 7 MCE, HELT sikkert
Mvh Gigabyte |
|
100% passivt kølet DIY kabinet, Core i5 4570S, 160GB Intel 320 SSD, 2x Føtex USB DVB-C Tunere 3x FloppyDtv DVB-C, Slotload BlueRay Brænder, 5*100Watt TA2022 Class T Forstærker, DET ER SGU OK
|
|
![]() |
|
Et simpelt interface til optagelse og mulighed for at vise TV på computeren uden overflødigt lir - dvs. dybest set bare et skalerbart billede med TV-signal - en tynd ramme er OK, men helst ikke mere - så kan jeg have TV kørende i en lille diskret boks, mens jeg laver andre ting på computeren.
|
|
![]() |
|
gigabyte ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 543 |
Det kan MCE også, altså bare et lille vindue.
+/- skifter kanal. der er shoptcuts til stort set alle funktioner, og de fleste tastatures multimedie taster styrer MCE. Mvh Gigabyte |
|
100% passivt kølet DIY kabinet, Core i5 4570S, 160GB Intel 320 SSD, 2x Føtex USB DVB-C Tunere 3x FloppyDtv DVB-C, Slotload BlueRay Brænder, 5*100Watt TA2022 Class T Forstærker, DET ER SGU OK
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Windows 7 MCE...! M.v.h.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |