|
HDHomerun - mangler DR1, DR2 og TV2 |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
chjeppe ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Marts-2011 Status: Offline Point: 113 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Lasse
Jeg kan da prøve. Hvor er det du løber panden mod muren ift det jeg beskrev ovenfor. Kan du finde hdhomerun_config i en terminal? Og finde id'et for din HDHomerun med kommandoer hdhomerun_config discover Mvh Chjeppe |
|
![]() |
|
h3mlig ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 23-Oktober-2011 Status: Offline Point: 35 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg kan da lige opdatere min status:
Tidligere kunne jeg ikke se HD-kanaler overhovedet. Nu har jeg rodet rundt med diverse codecs, og endte med shark007 programmet, hvor jeg så har slået microsofts standardcodecs fra og enabled ALT support. Nu kan jeg så se alt på min HTPC, men DR1, DRHD og TV2 bliver vist i still billeder på min xbox. Så nu er jeg vist i samme båd som de fleste herinde :) Indlægget er derfor blot til info, hvis der er andre som har haft generelle problemer med at få vist HD-kanaler i det hele taget.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |