recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HDHomerun - mangler DR1, DR2 og TV2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HDHomerun - mangler DR1, DR2 og TV2

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
chjeppe Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Marts-2011
Status: Offline
Point: 113
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér chjeppe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2012 kl. 16:50
Hej Lasse

Jeg kan da prøve. Hvor er det du løber panden mod muren ift det jeg beskrev ovenfor. Kan du finde hdhomerun_config i en terminal? Og finde id'et for din HDHomerun med kommandoer

hdhomerun_config discover

Mvh Chjeppe
Til top
h3mlig Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 23-Oktober-2011
Status: Offline
Point: 35
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér h3mlig Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2012 kl. 16:51
jeg kan da lige opdatere min status:
Tidligere kunne jeg ikke se HD-kanaler overhovedet. Nu har jeg rodet rundt med diverse codecs, og endte med shark007 programmet, hvor jeg så har slået microsofts standardcodecs fra og enabled ALT support. Nu kan jeg så se alt på min HTPC, men DR1, DRHD og TV2 bliver vist i still billeder på min xbox. Så nu er jeg vist i samme båd som de fleste herinde :)

Indlægget er derfor blot til info, hvis der er andre som har haft generelle problemer med at få vist HD-kanaler i det hele taget.
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu