|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Epsi ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Januar-2007 Status: Offline Point: 295 |
![]() |
Har jeg også overvejet men der er bare lige et problem. Jeg gider ikke transcode mine mkv rips. Det kan DMA2100 desværre ikke afspille :(
Det var faktisk også sådan en løsning jeg havde overvejet. Havde bare formuleret det forkert. Jeg skal i hvert fald have en Vista box som er low spec'ed for strømbesparing, som kan backuppe husets pcere og fungere som streamer af diverse optagelser og movie rips. |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Transcode 360.... |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
Epsi ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Januar-2007 Status: Offline Point: 295 |
![]() |
"Uden at skulle transcode rips"
|
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Det sker jo on the fly? Hvad er problemet med det?
|
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
![]() |
Du kan vel ikke spole i en transcode?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |