recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HDHomeRun og iPad
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HDHomeRun og iPad

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
2ben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 2ben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: HDHomeRun og iPad
    Sendt: 07-August-2013 kl. 21:14
Hej,

Jeg har nu fået en HDHomeRun - ser ud til at spille 95 %. Nogle af kanalerne hakker lidt. TV2 HD virker fint. Signal kvaliteten siger 100% og ingen pakketab.

Jeg vil gerne have mulighed for at se kanalerne på iPad'en. Hvordan gør jeg dette. Har hentet InstaTV eller skal jeg bruge noget andet ?

Håber nogle kan hjælpe. Pft.

Mvh. Torben
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Maj-2004
Point: 1427
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2013 kl. 21:46
Jeg har haft benyttet appen TV-streamer+Goodplayer indtil Yousee gik over til at sende i HD.
Efter at Yousee er gået over til at sende de fleste kanaler i HD, er det desværre blevet nødvendigt at reencode dem, for at iPad'en kan afspille det ordentlig, dvs. at man skal have en halvkraftig maskine til at stå og kører, for at reencode det, til noget iPaden kan klare.
Mvh Jesper
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2013 kl. 15:37
burde det ikke komme an på hvilken ipad man har? 3 og 4 burde have grafikkræfter nok til at kunne håndtere 1080i mens 2'eren helt klart IKKE har kræfter nok til at kunne køre det.

Til top
2ben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-September-2004
Point: 1498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 2ben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2013 kl. 00:10
Kan slet ikke få det til at virke på iPad. Hvordan gør man ? Det virker fint på pc og via VUC player.

Mvh. Torben
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu