recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hdhomerun Pixelering på HD kanaler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hdhomerun Pixelering på HD kanaler

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ShadowDK Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 200
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ShadowDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hdhomerun Pixelering på HD kanaler
    Sendt: 29-December-2011 kl. 12:45
Hejsa,

Jeg har købt en Hdhomerun, der kører sammen med Stofa ude i Nøragersminde antenneforening.

Jeg har nogle problemer med pixelering på HD kanaler, hvor f.eks Tv2, Tv3+ og en eller to andre har pixelering.

Jeg har selv trukket nyt kvalitetsantennekabel rundt for 2 års tid siden, så der bør ikke være noget problem med kvaliteten af dette(Uden at jeg dog kan tjekke? )

Jeg har prøvet både på et ATI 4870x2(Gamer) og Nvidia 9400(Htpc), men dette sker på begge.

Nogen der ved hvad der kan være galt?

Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2011 kl. 22:02
pixelering skyldes at der ikke er båndbredde nok et eller andet sted i dit netværk. Hvordan er dit antennekabel setup? det kunne meget vel være du skal have forstærket signalet ind i HDHR'en. men pixelering betyder ganske enkelt at du ikke får alle data med ud til klienten, så det kan enten være fra antenne og til HDHR eller fra HDHR ud til enheden. prøv eventuelt at se om du kan se signalstyrken et eller andet sted.  alternativt at du kører trådløst og så giver det næsten sig selvmed problemer. for så kunne det tyde på du har for mange enheder koblet på det trådløse netværk samtidig med du vil forsøge at se tv.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu