|
Hdhomerun Pixelering på HD kanaler |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ShadowDK ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 200 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-December-2011 kl. 12:45 |
Hejsa,
Jeg har købt en Hdhomerun, der kører sammen med Stofa ude i Nøragersminde antenneforening. Jeg har nogle problemer med pixelering på HD kanaler, hvor f.eks Tv2, Tv3+ og en eller to andre har pixelering. Jeg har selv trukket nyt kvalitetsantennekabel rundt for 2 års tid siden, så der bør ikke være noget problem med kvaliteten af dette(Uden at jeg dog kan tjekke? ) Jeg har prøvet både på et ATI 4870x2(Gamer) og Nvidia 9400(Htpc), men dette sker på begge. Nogen der ved hvad der kan være galt? |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
pixelering skyldes at der ikke er båndbredde nok et eller andet sted i dit netværk. Hvordan er dit antennekabel setup? det kunne meget vel være du skal have forstærket signalet ind i HDHR'en. men pixelering betyder ganske enkelt at du ikke får alle data med ud til klienten, så det kan enten være fra antenne og til HDHR eller fra HDHR ud til enheden. prøv eventuelt at se om du kan se signalstyrken et eller andet sted. alternativt at du kører trådløst og så giver det næsten sig selvmed problemer. for så kunne det tyde på du har for mange enheder koblet på det trådløse netværk samtidig med du vil forsøge at se tv.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |