recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HDhomerun Plus
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HDhomerun Plus

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
binne Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-April-2009
Sted: Vallensbæk, KBH
Status: Offline
Point: 435
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér binne Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: HDhomerun Plus
    Sendt: 10-September-2014 kl. 15:23
Er der nogen der ved hvad status er på den?

Kan se der står leverings dato ukendt hos proshop, og kan heller ikke lige finde noget hos Silicondust.

\René
Til top
Zulu Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2005
Sted: Denmark
Point: 775
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zulu Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2014 kl. 21:59
Skulle der være noget specielt ved HDHomerun Plus? Og til 1995,- + fragt kan jeg ikke se, den skulle være specielt interessant, når man kan få den nye HDHomeRun 4DC med 4 tunere for €234,74 ~ kr 1.750,- inkl fragt fra hdhomerun.net

EDIT:
Jeg tror kun Plus-modellen er til det amerikanske marked. På Proshop.dk står modelnummeret godt nok til 'EU', men der linkes til den amerikanske side med ATSC-tuner.
HDHomerun 4 DC kan også fås hos Proshop, kan jeg se. Der koster den 1.990,-

Redigeret af Zulu - 10-September-2014 kl. 22:02
Til top
binne Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-April-2009
Sted: Vallensbæk, KBH
Point: 435
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér binne Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2014 kl. 08:07
Ja, dvb-t2 og cam slot, samt mpeg4.
Har som så mange andre opsagt mit yousee, solgt mine alm hdhr, og vil nu have gratis kanaler og ikke andet. Og her er den fin tror jeg. Ved ikke om der er nogle alternativer?
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3850
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2014 kl. 09:35
Oprindeligt skrevet af Zulu Zulu skrev:

Skulle der være noget specielt ved HDHomerun Plus?
Ja den kan selv omkode signalet til H.264 AVC så det kan streames til mobile enheder
Til top
Zulu Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2005
Point: 775
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zulu Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2014 kl. 22:03
Oprindeligt skrevet af kim.t kim.t skrev:

Oprindeligt skrevet af Zulu Zulu skrev:

Skulle der være noget specielt ved HDHomerun Plus?
Ja den kan selv omkode signalet til H.264 AVC så det kan streames til mobile enheder

God pointe - det troede jeg også HD-HR4C kunne, men den har "kun" DLNA/ uPnP, kan jeg se.
Spørgsmålet er så om transcoding til h.264 er nødvendigt. Mine Android-enheder streamer i hvert fald fint MPEG2-kanaler. Men det gør Apples enheder måske ikke?
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2014 kl. 16:23
det er ikke transcoding til h.264 der er issuet(det er jo allerede i h.264). Det er resizing og lavere bitrate til de mobile enheder for at de kan afspille. Således at fx en ipad 2 kan se kanal5HD eller TV3HD som den ikke har mulighed for i dag da den ikke kan håndtere 1080 materiale.
Til top
Jonas_R Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-November-2006
Point: 766
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_R Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2014 kl. 17:11
På silicondust hjemmeside er eu versionen nu nævnt men jeg kan dog heller ikke se pris på den endnu.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu