|
HDhomerun Plus |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
binne ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-April-2009 Sted: Vallensbæk, KBH Status: Offline Point: 435 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-September-2014 kl. 15:23 |
|
Er der nogen der ved hvad status er på den?
Kan se der står leverings dato ukendt hos proshop, og kan heller ikke lige finde noget hos Silicondust. \René |
||
![]() |
||
Zulu ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 775 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Skulle der være noget specielt ved HDHomerun Plus? Og til 1995,- + fragt kan jeg ikke se, den skulle være specielt interessant, når man kan få den nye HDHomeRun 4DC med 4 tunere for €234,74 ~ kr 1.750,- inkl fragt fra hdhomerun.net
EDIT: Jeg tror kun Plus-modellen er til det amerikanske marked. På Proshop.dk står modelnummeret godt nok til 'EU', men der linkes til den amerikanske side med ATSC-tuner. HDHomerun 4 DC kan også fås hos Proshop, kan jeg se. Der koster den 1.990,- Redigeret af Zulu - 10-September-2014 kl. 22:02 |
||
![]() |
||
binne ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-April-2009 Sted: Vallensbæk, KBH Status: Offline Point: 435 |
|
Ja, dvb-t2 og cam slot, samt mpeg4.
Har som så mange andre opsagt mit yousee, solgt mine alm hdhr, og vil nu have gratis kanaler og ikke andet. Og her er den fin tror jeg. Ved ikke om der er nogle alternativer? |
||
![]() |
||
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
|
Ja den kan selv omkode signalet til H.264 AVC så det kan streames til mobile enheder
|
||
![]() |
||
![]() |
||
Zulu ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 775 |
|
God pointe - det troede jeg også HD-HR4C kunne, men den har "kun" DLNA/ uPnP, kan jeg se. Spørgsmålet er så om transcoding til h.264 er nødvendigt. Mine Android-enheder streamer i hvert fald fint MPEG2-kanaler. Men det gør Apples enheder måske ikke? |
||
![]() |
||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
|
det er ikke transcoding til h.264 der er issuet(det er jo allerede i h.264). Det er resizing og lavere bitrate til de mobile enheder for at de kan afspille. Således at fx en ipad 2 kan se kanal5HD eller TV3HD som den ikke har mulighed for i dag da den ikke kan håndtere 1080 materiale.
|
||
![]() |
||
Jonas_R ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 766 |
|
På silicondust hjemmeside er eu versionen nu nævnt men jeg kan dog heller ikke se pris på den endnu.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |