|
Hdhomerun + Stofa (AN-TV) TV3 no go? |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
ronnih ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 118 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Juni-2012 kl. 00:25 |
|
Hejsa!
Jeg har været den lykkelige ejer af en HDHomerun siden 2009. Jeg har dog kun brugt den som DVB-T - hvilket den også har gjort rigtig godt! Men - vi var efterhånden blevet godt trætte af kun at kunne se kanaler der startede med DR ![]() Jeg fik trukket kabel til "maskineparken" - og det hele er kablet. HDHomerun er nyeste firmware / software, og jeg har sat den til at begge tunere skal være DVB-C. Når jeg søger kan jeg ikke finde TV3. Som jeg lige kan se på oversigten så er alle andre kanaler fundet - men tv3 dukker ikke op. Er her andre brugere som har stofa /an-tv - som oplever samme problem / har en løsning på det? Synes jeg har prøvet alle muligheder - med at bytte om på modulationsrækkefølgen, osv. Men intet har givet mig TV3. Hvad gør i andre? vh Ronni
|
||
![]() |
||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ligger på følgende frekvens:
|
||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||
![]() |
||
ronnih ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 118 |
|
Hej Patriarken!
Tak for info :). Kan jeg manuelt tilføje den til HDHomerun - inden jeg laver re-scan på kanalerne ind i WMC? Eller kører du med noget imellem hdhomerun og mc? vh Ronni
|
||
![]() |
||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
|
Der ligger en xml fil i c:\programdata\silicondust\hohomerun. Du kan prøve at tilføje ovenstående efter en scanning. Undertegnede kører med DVBlink Redigeret af Patriarken - 08-Juni-2012 kl. 09:40 |
||
Mit Setup
||
![]() |
||
|
Takker!
Jeg prøver at smide kanalen ind - og ser om ikke det lykkedes :). Jeg få dig til at beskrive - kort - hvad du opnår ved at have DVBViewer som "middleware" mellem hdhomerun og wmc? Kunne jo være jeg skulle overeje også at investere i det. vh Ronni
|
||
![]() |
||
|
Jeg har dvblink ikke dvbviewer som "Middleware". Dvs jeg så kan samle alle mine tunere og dele dem på netværket. Jeg har to HDHR og 3 Firedtv til paytv samt en enkelt HVR-930c også til paytv. Tunerne til paytv kan ikke deles til WMC klienter uden DVBlink. Har så for for at gøre det nemmere at administrere samlet alle tunere i DVBlink selvom jeg egentlig ikke behøvede at køre igennem DVBlink med HDHR. Jeg har 4 WMC maskiner i huset. DVBlink har også den fordel at det er umådeligt simpelt at bruge en XML tv guide som bare droppes i en folder hvorpå man mapper kanaler én gang og så skal du ikke tænke på guide på nogen af klienterne. |
||
Mit Setup
||
![]() |
||
|
Hejsa!
Tak for svar - ja dvblink self :). Ok - jeg har pt kun to klienter - og de "enes" fint om hdhomerun'en indtil videre - men nu her når ungerne skal til at have fjernsyn (mediecenter) på værelse - så kan det være jeg til at lege lidt med det. Så godt at tv-guiden var lidt rådden "out-of-the-box" med stofa igår - så måske jeg skal til at kigge på et alternativ til standard wmc guide-data. Men tak for hjælpen :) vh Ronni
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |