|
HDHomeRun - Transponder fil til DSA-net |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
garnet ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-Januar-2014 Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Januar-2014 kl. 10:59 |
Hej,
Jeg har kæmpet med at få lavet en custom transponder fil til min lokale antenne forening DSA net - og det vil bare ikke virke. Deres anvisning ses her: http://www.dsa-net.dk/index.php?page=indstilling-af-tv-kanaler - - - - - - - - - - - - - - - [SATTYPE] 1=5999 2=DSA Net [DVB] 0=1 1=143000,V,6875,,QAM64 - - - - - - - - - - - - - - - Jeg tænker, at grunden til det ikke virker, er den manglende netværks id information. Håber på at der er nogen herinden, der kan hjælpe mig lidt videre. På forhånd tak. /Henrik
|
|
![]() |
|
thxtex ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 329 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Til DVB Viewer eller ?
|
|
![]() |
|
garnet ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-Januar-2014 Status: Offline Point: 3 |
DVBLink / DVBLogic - beklager, det skulle jeg selvfølgelig have nævnt.
|
|
![]() |
|
Flim ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 341 |
Det ser ellers rigtigt ud. Hvad er det der ikke virker?
En anden gang - spørg evt direkte på forummet til dette:
|
|
DS214play
DVBLink Så skal der fanme optages og streames! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |