recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HDhomerun / Yousee 2020
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HDhomerun / Yousee 2020

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
KL Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 03-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: HDhomerun / Yousee 2020
    Sendt: 28-September-2019 kl. 19:34
Nu hvor Yousee har fået en hjerneblødning og flytter Discovery kanalerne over i blandselv puljen hvad gør man så?

Har fuld pakke, 2 HDhomeruns og TV Mosaic til at styre det hele med Kodi som frontend.

Kan man på nogen måde få implanteret et smartcard i det setup?

/KL

Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2019 kl. 20:19
Delvist.

men det er generelt et helvede at sætte op, Du skal nok desværre over i  den her retning i stedet https://www.digital-devices.eu/shop/de/netzwerk-tv/netzwerk-tuner/?p=1
hvis du skal have dekrypterede kanaler.

Afhængig af hvad det er for nogle hdhomeruns, kunne jeg være interesseret i at aftage en af dem, hvis du vælger at gå octopus vejen.
Til top
KL Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 03-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2019 kl. 03:23
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

Delvist.

men det er generelt et helvede at sætte op, Du skal nok desværre over i  den her retning i stedet https://www.digital-devices.eu/shop/de/netzwerk-tv/netzwerk-tuner/?p=1
hvis du skal have dekrypterede kanaler.

Afhængig af hvad det er for nogle hdhomeruns, kunne jeg være interesseret i at aftage en af dem, hvis du vælger at gå octopus vejen.


Har fået søgt og læst lidt mere. Der er nogle ældre tråde her som beskriver hvordan en Raspberry PI med en Smargo kortlæser kan benyttes som kort server og TV mosaic understøtter cam klienter.

Alternativt kan jeg droppe Hdhomerun boksene (HDHR3-EU) og støve mine 2 ekstra FireDTV bokse af og benytte SmartWI hvis ikke Yousee vil sælge kort nok.

Jeg har allerede en FireDTV boks med CA modul i drift da jeg foruden fuldpakke har en ekstra kanal.

En tredje mulighed er at købe Dplay og se om jeg kan få kanalerne ind i TV mosaic som en IPTV tuner.

/KL

Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2019 kl. 10:08
Oprindeligt skrevet af KL KL skrev:

Nu hvor Yousee har fået en hjerneblødning og flytter Discovery kanalerne over i blandselv puljen hvad gør man så?
Bliver Discovery kanalerne ikke fjernet helt fra YouSee?
Mvh Jesper
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2019 kl. 10:24
Oprindeligt skrevet af Axlon Axlon skrev:

Oprindeligt skrevet af KL KL skrev:

Nu hvor Yousee har fået en hjerneblødning og flytter Discovery kanalerne over i blandselv puljen hvad gør man så?

Bliver Discovery kanalerne ikke fjernet helt fra YouSee?
Som det er nu, jo. Discovery vil ikke gå med til at de bliver tilvalgskanaler

Redigeret af MCenterFreak - 02-Oktober-2019 kl. 10:26
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
KL Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 03-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2019 kl. 10:46
Oprindeligt skrevet af Axlon Axlon skrev:

Oprindeligt skrevet af KL KL skrev:

Nu hvor Yousee har fået en hjerneblødning og flytter Discovery kanalerne over i blandselv puljen hvad gør man så?

Bliver Discovery kanalerne ikke fjernet helt fra YouSee?


Yousee har blot meldt ud at Discovery kanalerne flyttes over i bland selv puljen men Discovery har meldt ud at det vil de ikke nøjes med.

Så der spilles lidt med musklerne fra begge sider og det er ikke til at vide hvad det ender med pt.

/KL
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu