recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HDHOMERUN, yousee og Argus TV  (PVR-software)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HDHOMERUN, yousee og Argus TV (PVR-software)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Keyser_Soze Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 28-November-2015
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 25
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Keyser_Soze Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: HDHOMERUN, yousee og Argus TV (PVR-software)
    Sendt: 02-Januar-2016 kl. 11:03
Hej. Jeg har anskaffet mig en hdhomerun og vil prøve at opbygge en HTPC i stil med den som omtales i nedenstående artikel.

Problemet er, at når jeg scanner frekvenserne for services, så kan Argus TV enten ikke finde nogen services eller også finder den meget få services. Jeg har prøvet at stille på de parametre som angives på Argus wiki side, samt åbne på windows firewall. Lige lidt hjælper det. Jeg har forsøgt på Windows 7 og 10.

Er der nogen som har erfaringer som de har lyst til at dele?

[URL=http://mymediaexperience.com/dvr-guide/]http://mymediaexperience.com/dvr-guide/[/URL]
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Point: 4951
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2016 kl. 11:46
Er det ikke fordi du skal lave en frekvensliste med YouSee frekvenser til dit Argus software.
Det har jeg måtte gøre til MediaPortal.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Keyser_Soze Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2016 kl. 15:43
Jeg må indrømme at jeg ikke har lavet ny frekvensliste udover den der eksisterer i forvejen. Den fandt nogle services, men på nogle af søgningerne fandt jeg f. eks. infokanalen og andre ikke. I de fleste søgningerne kom der slet ingen services op. HDHOMERUN sidder i et splitstik i væggen. Kan det have nogen betydning? Selve kanalerne finder den fint uden problemer.
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Keyser_Soze Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2016 kl. 20:31
Jeg prøvede at fjerne det ene antennestik i splitteren, så kun HDHOMERUN var forbundet. Derudover valgte jeg scan via NIT. Det betød at jeg fik en masse services ud på 143 MHZ. Jeg har ikke testet til bunds, men det lykkedes mig at lave en testoptagelse. Jeg tilskriver derfor mine problemer til splitteren.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu