|
HDHomeRun + yousee + WMC, mangler DR1, TV2 m.m. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Berg ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Januar-2012 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Juli-2012 kl. 19:53 |
Jeg kan ikke få Windows Media Center til at finde DR1, TV2 m.m. mens andre kanaler går fint ind. Har en nyligt installeret HDHomerun. Alle kanaler kan ses i HDHomeRun QuickTV. DVB-C sat op til qam64 = 6875 Virtual Channel Table Mode = InjectNITSDT Er der nogen der kan hjælpe?
|
|
![]() |
|
Sunny ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 325 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg havde lidt der henaf samme problemer med mit mediacenter, i HDHomerun setup appén i faneblad Application - > Main application.
Der havde jeg først valgt other DVB-T/-C, og fandt ikke alle, så valgte jeg Windows Media Center, så fandt den pludselig alle |
|
![]() |
|
ttppeewee ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Januar-2006 Status: Offline Point: 73 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har samme problem dog er det alle tv3 kanalerne jeg ikke kan finde i WMC.
Jeg har valgt WMC i HDHomerun men uden held. Alle kanalerne er kan ses via QuickTV |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |