recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HDHR + CAmodul?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHDHR + CAmodul?

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Mailand84 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 122
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2011 kl. 19:53
Digital.tv - Ja, de virkede meget hjælpsomme. Kunne dog godt mærke at det nok ikke lige er på dette punkt/måde de har flest kunder Wink

Audio - Skod!! utrolig man render ind i det ene problem efter det andet Cry MEN nu må vi se om jeg får det til at spille... Hvilket jeg da håber, da der jo alligevel bliver postet lidt penge i det.
Til top
digitalt.tv Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-November-2005
Point: 720
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2011 kl. 20:04
Mener jeg havde held med HD kanalerne også dem med symbolrate 30000 med det officielle Canal Digital cam, men det er et stykke tid siden jeg anmeldte den.

Men glæder mig da til at høre om det virker som det skal med hele 4 Terratec S7 / Cams og kort. 

Redigeret af digitalt.tv - 06-Juli-2011 kl. 20:06
Til top
Mailand84 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-April-2009
Sted: Denmark
Point: 122
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2011 kl. 20:28
Skal nok vende tilbage Wink Der går nok et par måneder, da vi først flytter d 1-9
Tak for hjælpen indtil videre alle sammen Thumbs Up

Nogen der har et par Terratec S7 liggende, de vil af med Big smile

Redigeret af Mailand84 - 06-Juli-2011 kl. 20:31
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu