|
HDHR -EU homerun på Apple |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
smedev ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 339 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Februar-2012 kl. 18:06 |
Jeg har fået mig en Apple Minimac, der skal bruges til mediecenter/streaming.
Dertil har jeg en Silicondust Homerun, der skal bruges. Jeg skal vist bruge noget Eyetv, men hvad ? Kan nogen specificere ? Hilsen Steen
|
|
smedev
|
|
![]() |
|
Krjstoff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Elgato EyeTV 3.0 kan bruges.
|
|
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
kan desværre kun købes gennem elgato.com! nærmere betegnet http://www.elgato.com/elgato/int/mainmenu/products/software/EyeTV-3/product1.en.html
|
|
![]() |
|
smedev ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 339 |
Det ser vist rigtigt ud, selvom det er lidt pebret ca. kr. 600
Hilsen Steen
|
|
smedev
|
|
![]() |
|
Krjstoff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
Det er til gengæld et rigtig godt stykke software.
|
|
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
|
|
![]() |
|
En ven siger til mig: Køb en pakke i Humac med tuner 1 kanal incl. eyetv3 sw.
Og det gør jeg nok. Jeg har set konceptet i funktion. Awesome ! Så er det slut med MCE--. |
|
smedev
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
Eller find en brugt tuner inkl software på dba / gul og gratis m.m.
|
|
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |