recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HDHR manuel channel
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HDHR manuel channel

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
sirvival3 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Oktober-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 168
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sirvival3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: HDHR manuel channel
    Sendt: 06-Juni-2013 kl. 21:56
Jeg har en HDHomerun, windows7-mediecenter og et WAOO-abonnement (stor pakke) hos se.dk.

Af en eller anden grund så er der to kanaler som jeg ikke via scan i HDHomeRun - setup > Digital Cable kan finde: Canal 8 og 7'eren.

Jeg har kigget lidt på se.dk's side og fundet følgende om kanalerne og deres placering:
Waoo! kabel TV/analog TV - kanalplan
Kanalpositioner - Waoo! tv

Men men men ... I HDHomeRun - setup er der kun mulighed for en automatisk scan. Jeg kiggede derfor i HDHomeRun Config (GUI)for at se om jeg manuelt kunne finde kanalerne, men efter lang tids roden rundt, så må jeg erkende at jeg ikke kan finde hoved og hale i se.dk's oplysninger om deres kanaler og HDHomeRuns terminologi om channel, program, physical channel mv.

Er der en af alle jer superhjælpsomme recordere.dk-brugere som kan hjælpe mig lidt på vej? Er de oplysninger jeg har fyldestgørende? Hvilke oplysninger mangler jeg eventuelt? Hvordan indstiller jeg kanaler manuelt?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu