|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
wolfram4215 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Marts-2010 Status: Offline Point: 93 |
![]() Sendt: 08-September-2011 kl. 16:29 |
Hej
Så er den gal igen. Jeg har nu fået min HDHR og fået den til at vise kanaler i QuickTV programmet, så jeg går ud fra at Setup af HDHR er ok. I WM7, vælger jeg: Opgaver-Indstillinger-TV-konfigurer tv signalet. JA til at bruge region Danmark, næste Mit eget postnr., næste Jeg acceptere brug af programguide, næste Signaltype vælger jeg antenne, næste Mine 2 tunere viser sig, næste Den skriver "konfiguration af DVB-T manuel opsætning (digital 2 tunere), næste Så standser setupppet og jeg får denne melding: TV-konfiguration har registreret et alvorligt problem. Vælg udfør for at afslutte, og prøv derefter igen. Hvis problemet varer ved, skal du genstarte Windows Media Center eller computeren. Driver 20110830 er prøvet Driver 20110907beta er prøvet begge giver samme resultat. Nogen forslag?
|
|
![]() |
|
vacDK ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 262 |
![]() |
Har også fået denne fejl før..
Jeg måtte indtallere windows igen for at få det til at kører. Man skal også altid huske at indtallere hdhr som noget at det først når man har installeret windows har jeg fundet ud af. Du skriver også at du vælger dvb-t, jeg vælger altid antenne. |
|
Samsung LE40A656/676
Samsung HT-X715 Samsung SWA-4000 Samsung MR-00EA1 |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Luk media center Prøv at slette alle filer og foldere der hedder noget med MCEEPG i: C:\Users\All Users\Microsoft\eHome Det kan være nødvendigt at dræbe alle processer der heder noget med eh i taskmanager...ie "ehrcver" etc... Derefter kan du lige genstarte og prøve tvsetup igen... Redigeret af Patriarken - 09-September-2011 kl. 07:17 |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
wolfram4215 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Marts-2010 Status: Offline Point: 93 |
![]() |
Tak for hjælpen
Problemet er løst. Jeg tror at WacDK har ret i at problemet er opstået fordi jeg har installeret i en rækkefølge som HDHR ikke kan lide. Løsningen var dog Patriarkens forslag Tak for det. så slap jeg da for at skulle geninstallere. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |