|
HDHR-Yousee-Mediaportal |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
wolfram4215 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Marts-2010 Status: Offline Point: 93 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-April-2014 kl. 19:27 |
Hej
Jeg har lige installeret Mediaportal og er altså helt grøn. Jeg har læst 4 timers manualer uden hjælp så nu prøver jeg her ![]() I HDHR har jeg indstillet til at bruge Mediaportal som main application. I HDHR kan jeg godt se tv via Quick tv, her virker det fint. Når jeg åbner TV-Server Configuration i Mediaportal så kan jeg under TV servers se mine 2 DVB-C tunere samt en radio en DVB-IP som jeg ikke ved hvor kommer fra. Når jeg forsøger at scanne efter tv kanaler melder den ingen fundet efter at have gået båndet igennem. Jeg har prøvet yousee Nordjylland og yousee Global. Nogen bud? |
|
![]() |
|
trikker ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 314 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er også selv lidt grøn på området, men jeg plejer at taste de frekvenser ind på de kanaler jeg skal bruge fra denne liste:
http://www.dkscan.dk/TV/yousee_hovedstaden.htm I mediaportal TV-server kan du vælge avanceret, og så indtaste de relevante QAM, Frekvenser osv. og så søg transponder. Det hele er taget fra hukommelsen, så tag gerne fantasien til hjælp :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |