|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Augobaugo ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Maj-2007 Status: Offline Point: 7 |
![]() Sendt: 14-Maj-2007 kl. 18:45 |
Haløjsa!
Jeg går rundt og tænker på at invistere i et Samsung LE40M86BD, som har HDMI 1.3. Dette TV skal for det meste bruges til min nyindkøbte PS3, som har HDMI 1.3. Nu lyder spørgsmålet så om der findes specielle HDMI 1.3 kabler, eller er de allesammen de samme? |
|
![]() |
|
johnny57 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 964 |
![]() |
Jeg har i hvertfald aldrig set forskellige HDMI kabler afhængig af standard så det tror jeg ikke der findes, kun forskelle i kvalitet.
|
|
Med venlig Hilsen
Johnny |
|
![]() |
|
agger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1222 |
![]() |
hej hvad så hvis man køber en hdmi svitc til 4 forbindelser overfører den så 1.3 fra samsung og 1.0 fra ældre tver ????? hilsen agger |
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
Der er ingen forskel på kabler. En ren switch sender i princippet bare signalerne videre, men hvis man vil udnytte de højere båndbredder HDMI 1.3 kan levere, kan det godt give problemer alt efter kvaliteten af switchen. |
|
![]() |
|
Tsunde ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 597 |
![]() |
Måske lidt off-topic, men hvad er fordelen ved HDMI 1,3 frem for tidligere versioner? |
|
Stue: Viasat, Samsung65-7505, Sony Str 1040, Focal Dome 5.1 - Biograf: MK 7.1 system K5 & K4, Pioneer VSX-920, Optoma HD25e, Projecta ProCinema 16:9 høj-kontrast dug 104"
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12426 |
![]() |
Det blev der for nylig skrevet et lille blog-indlæg om.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |