|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
TvHomer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-August-2009 Status: Offline Point: 756 |
![]() Sendt: 09-September-2009 kl. 13:28 |
Er der nogen der ved hvad forskellen er på ovenstående? Skal jeg ikke bare sikre mig hdmi 1.3, og så skulle jeg vel ikke løbe i problemer. Udstyret er: 5090H, bdp-320 og VSX-919 Redigeret af TvHomer - 09-September-2009 kl. 15:40 |
|
![]() |
|
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
Ved hele ikke hvad high speed hdmi er
![]() Har set det skrivet flere stede, men er high speed hdmi ikke det samme som hdmi 1.3 ![]() |
|
![]() |
|
TvHomer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-August-2009 Status: Offline Point: 756 |
![]() |
Jeg ved det simpelthen ikke. Jeg har fundet sådan en salgsbeskrivelse her: http://www.mytrendyphone.dk/shop/high-speed-hdmi-14341p.html Men hvilke af funktionaliteterne der skyldes high speed eller 1.3 synes jeg ikke lige umiddelbart jeg kan gennemskue. |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
jeg har sat et alm hdmi kabel i og slået high speed til og det funger fint, tror mere dette er et issue jo længere kablet er. Sålænge der er billed og lyd igennem (og især hdlyden kører) så er det fint. Køb da et "billigt" kabel og se.. så kan du jo altid købe et dyrere og skifte ud og bruge kablet til dvd eller alm. enheder, for det er kun på blu ray og full hd det er et issue. |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
Hvor har du slået high speed til rhsin
![]() Det er vist først gang jeg høre at det kan slås til og fra. |
|
![]() |
|
![]() |
På bdp-320 er det inde i en af menuerne. Kan læses i manualen. Jeg har købt et Tech-Link i Expert i frokostpausen, så håber jeg det virker. det var i hvert fald ikke billigt
|
|
![]() |
|
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
![]() |
nej altså homer!! Nu har du lige købt et billigt anlæg, så køber du dyrt kabel
![]() ![]() Redigeret af len61 - 09-September-2009 kl. 14:50 |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
ja som tidligere nævnt slår man High Speed hdmi til i en menu på Pioneers blu ray afspillere... også det eneste sted jeg har set det... ka ikke lige huske om ps3 også har en slå til funktion... men monikke.. der er jo et hav af indstillinger på den
Redigeret af rhsin - 09-September-2009 kl. 14:58 |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
![]() |
Det må kun være noget som Pioneer har, og skal muligvis bruges samme med deres receiver, har ikke set på Sony's BD afspille eller på Oppo´s BD afspille.
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg tager chancen, og håber at det billige lort virker sammen med det dyre kabel Men jeg hører selvfølgelig gerne, hvis der er nogen, der kan fortælle præcist hvad forskellen er. |
|
![]() |
|
![]() |
den største forskel lige i din situation er nok prisen på kablet
![]() |
|
Mvh
René |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |