|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
Idero ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 48 |
![]() Sendt: 17-November-2007 kl. 21:34 |
||
På mandag forventer jeg at beslutte om jeg skal købe en Onkyo TS-XR875. Netop her lørdag modtager jeg et tilbud om at købe en Denon 2807 til en MEGET favorabel pris.
Udover at miste REON chippen og dermed skaleringen går mit spørgsmål på følgende: 1. Hvad mister jeg ved at denon har HDMI 1.1 og Onkyoen har 1.3 ? Mit Setup er en Sony projektor VPL-AW15, samt en PS3. Jeg kommer til havet et 5.1 setup til start, men det bliver ASAP udbygget til 7.1. |
|||
![]() |
|||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
||
Ja, der er udsalg af de sidste
Hvis du senere får en HD DVD afspiller eller en Blu-ray, som kan dekode 7.1 lyden i afspilleren, så er HDMI 1.1 fint. De afspillere er så småt på vej på markedet nu. Omvendt er der ikke rigtig nogen film af betydning med 7.1 lyd, så hvis du aligevel bare kommer til at bruge receiveren med 5.1 lyd, kan det jo være en fin model til en overgangsperiode.
Det behøver du så ikke gøre så ASAP Men derudover er det jo to vidt forskellige forstærkere. Set rent på specifikationer alene ligner Denon 2807 mere en Onkyo 505. Der er Onkyo 875 en meget større og mere moderne forstærker, med THX Ultra2, Reon chip, bedre forstærker-trin - samt ikke mindst support for alt det nye (hvor der måtte blive behov for det). Onkyo 875 ligner mere en Denon 3808. /Lars |
|||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |