recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HDMI adapter til Ipad
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HDMI adapter til Ipad

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
joern Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 501
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joern Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: HDMI adapter til Ipad
    Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 20:39
Jeg er på jagt efter en HDMI adapter så jeg kan slutte min Ipad til tv når jeg er ude at rejse. Har kigget på Ebay og Dealextreme, men er i tvivl om hvad og hvor jeg skal købe. Vil selvfølgelig gerne have den så billigt som muligt, men den sku' også gerne virke.

Nogle anbefalinger?
Til top
sodaha Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 22-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 397
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sodaha Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 20:50
http://store.apple.com/dk/product/MD098ZM/A/apple-digital-av-adapter?fnode=3a

Apple egen virker fint.
Panasonic: TX-P42X10Y, DMR-BCT820EG, DMR-EH57, DMR-EH68EC, DMR-E85H, SC-BT200 + SH-FX70, NV-GS50, DMC-LZ7, HX-DC1
Apple: iPod Touch 32gb, iPhone 6 128gb, iPad 2 WiFi 64gb&16gb, ATV 2, MAC Mini (2012)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu