recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HDMI adapter
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HDMI adapter

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
PF Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-December-2008
Status: Offline
Point: 485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: HDMI adapter
    Sendt: 06-Juni-2012 kl. 02:14
Hey all. Da jeg står og skal både sætte mit tv og en projektor til min Onkyo 609, så har jeg vist lidt et problem. Det ser ud til at der kun kan være et HDMI out stik fra min receiver. Hvad kan man gøre ved dette? Kan man få en slags adapter som deler stikket op i 2?
Til top
PF Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-December-2008
Status: Offline
Point: 485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2012 kl. 02:25
Den her post skulle selvfølgelig lægges under Tilbehør. Så hvis en venlig admin gider at rykke det, vil jeg sætte pris på det.
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2322
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2012 kl. 03:41
Køb en HDMI splitter: http://www.av-connection.dk/?ML=428
Til top
PF Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-December-2008
Status: Offline
Point: 485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2012 kl. 13:59
Kan det virkelig ikke gøres billigere? :( Men tak for linket da
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu