|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Peoke ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 457 |
![]() Sendt: 02-Oktober-2008 kl. 16:42 |
Kan man få en switch både med HDMI og component indgange og to stk HDMI udgange? Synes ikke jeg har kunne finde det nogen steder.
Jeg skal have min ps3, wii, xbox360, Apple TV og iStar mini til at stå i et skab et stykke væk fra mit tv, så det kunne være rart at jeg kunne samle alle mine forbindelser i en switch og føre det videre til min skærm med 1 HDMI kabel. Jeg vil gerne have 2 udgange så det ene kabel kan tilsluttes min forstærker og det andet kabel kan tilsluttes min skærm. Fordelen ved det er at jeg på den måde f.eks. kan spille ps3, mens jeg lytter til musik. Jeg faldt over DVDO Edge scaleren. Den opfylder alle mine krav, men føler egentlig ikke jeg har behov for en ekstern scaler. Findes der ikke en switch med samme tilslutninger? |
|
But did you die?
|
|
![]() |
|
Peoke ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 457 |
![]() |
Det findes ikke eller hvad?
|
|
But did you die?
|
|
![]() |
|
danishHIFI ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2005 Sted: Struer Status: Offline Point: 155 |
![]() |
jeg kan ikke finde andre
![]() |
|
![]() |
|
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
DVD EDGE er vejen fem, da man skal bruge en form for bilde kresløb for at
få component over HDMI. |
|
![]() |
|
![]() |
Findes der et billigere alternativ til Edge?
|
|
But did you die?
|
|
![]() |
|
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
Nej, faktis er edge er meget billige løsning, eller er de dyre prof. løsninge,
men det er så ikke sikke at man så også får to HDMI udgange, faktis kan edge forberder bilde fra din Apple TV og HDTV. Ved god at edge kan lyde dyrt, men faktis er den billig, især hvis man har mange SD og HDTV (720p/1080i) kilder der skal opscales til 1080p, og det er netop det du har. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |