|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
kongedam ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 174 |
![]() |
@ Patriarken Redigeret af kongedam - 21-Januar-2009 kl. 15:28 |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Du skal indstille PowerDVD eller hvilket filter du nu bruger til SPDIF, og så skal du være sikker på at dette filter benyttes når du afvikler en given kilde. Media Portal er fint ved at man kan vælge forskellige filtre til forskellige formater...Men hvis ikke man ved hvad bruges hvornår, og hvis ikke man forstår sig på MFPMP DirectSound directshow osv....Sååe er det jo ikke så fedt.. Jeg kunne godt løse problemet for dig....Men jeg gider ikke at installere Media Portal period... for at guide dig igennem hvert enkelt step, hvorfor min mit engagement i denne tråd ophører... Jeg kan dog sige dig at MP benytter MPC playeren og du muligvis skal override bestemte filtre...Men det kan Jonas fortælle dig om... |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
kongedam ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 174 |
![]() |
@Patriarken |
|
![]() |
|
![]() |
Juhuuuuu Men det ville nu have været bede hvis man kunne have kort det hele i et kabel. Redigeret af kongedam - 21-Januar-2009 kl. 18:35 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |