|  | 
| HDMI eARC/ARC til gammel receiver | 
| Besvar   | Side <1 234 | 
| Forfatter | |
| Brixen   Guld medlem   Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |  Funktioner  Tak(0)  Citér  Svar  Sendt: 27-Januar-2023 kl. 09:12 | 
| 
 Det var netop den oversigt jeg holdt øje med, og købte et LG C2. Og jeg tænkte ikke på at jeg måske kunne få bedre lyd med den gamle receiver.  | |
| 
     Venlig hilsen KB | |
|  | |
| Peteredderkop   Junior bruger   Oprettet: 27-Januar-2023 Status: Offline Point: 21 |  Funktioner  Tak(0)  Citér  Svar  Sendt: 27-Januar-2023 kl. 12:21 | 
| 
   Burde en HDFury arcana ikke kunne klare jobbet? | |
|  | |
| Brixen   Guld medlem   Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |  Funktioner  Tak(0)  Citér  Svar  Sendt: 27-Januar-2023 kl. 12:46 | 
| 
 Jeg ved det ikke. Den er også noget dyrere en den jeg prøvede. Problemet er mit LG tv. Det går amok i at skifte indgange lige så snart HDMI eARC bliver slået til. Redigeret af Brixen - 27-Januar-2023 kl. 12:46 | |
| 
     Venlig hilsen KB | |
|  | |
| Rasmus Larsen   Guld medlem     FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4845 |  Funktioner  Tak(0)  Citér  Svar  Sendt: 27-Januar-2023 kl. 12:51 | 
| 
   Jeg tror altså ikke, at det er dit LG TV, der er synderen, Brixen. Jeg tror det er den der boks, du fik sat til, der laver ballade i HDMI-kæden.  Jeg bruger selv eARC og CEC på mit LG GX hver dag. Ud over, at det – efter min opfattelse – starter på den forkerte HDMI-port, så virker det uden problemer. | |
| 
     TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
     | |
|  | |
| Brixen   Guld medlem   Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |  Funktioner  Tak(0)  Citér  Svar  Sendt: 27-Januar-2023 kl. 12:57 | 
| 
 OK Rasmus. Du har nok ret i at det er den boks jeg prøvede, som er synderen. Den er returneret til Amazon, og jeg nøjes med Dolby Digital ved streaming. | |
| 
     Venlig hilsen KB | |
|  | |
| Thunderbear0000   Ny bruger   Oprettet: 22-Maj-2011 Status: Offline Point: 22 |  Funktioner  Tak(0)  Citér  Svar  Sendt: 31-Januar-2023 kl. 10:41 | 
| 
   Ud fra dokumentationen til firmwareopgraderingen på https://www.anthemav.com/products-archived/model=mrx-700/page=reviews ser det ud til det giver CEC, og der står også noget med ARC. Måske er det værd at prøve? | |
|  | |
| Brixen   Guld medlem   Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |  Funktioner  Tak(0)  Citér  Svar  Sendt: 31-Januar-2023 kl. 11:12 | 
| 
 Det ARC, der er nævnt, er Anthem Room Correction, så der er ikke noget at gøre.  Jeg har dog Dolby Digital surround, og nøjes med det for nu. | |
| 
     Venlig hilsen KB | |
|  | |
| Besvar   | Side <1 234 | 
| Skift forum | Forum-tilladelser  Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |