|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
bjerge ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
![]() Sendt: 21-Januar-2007 kl. 11:43 |
|
Hejsa i forummet :0) Jeg har kig på et par mediecentre, og har faktisk allerede bestilt følgende Vision Mediacenter MC500 v2 Silver/Black Jeg ser så til min skræk at det ikke har hdmi udgang.... Det har deres anden model til ca. 5000 kr ekstra. Vision Mediacenter MC550 HDMI Firmaet er www.mm-vision.dk Er jeg ved at gøre i nælderne når jeg vælger et mediecenter uden hdmi ? Er de 5000 kr pengene værd ? Jeg har et panasonic plasma tv Panasonic Plasma TH-42PV60. Jeg håber I kan hjælpe mig :0) På forhånd tak /Bjerge |
||
![]() |
||
vipmlo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |
![]() |
|
MC500 har DVI udgang, hvilket svarer til billed-delen af HDMI. Så HDMI tilslutning til dit TV får du med et DVI-HDMI kabel. Men derudover har du jo også komponent-tilslutning som alternativ til dvi(hdmi), så du er dækket ind. På MM-Visions FAQ side står der (gælder også også for udgangene på MC500):
|
||
![]() |
||
bjerge ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
![]() |
|
Puha - det var skisme dejligt at høre :0) Tusind tak for dit meget præcise svar - som selv en ikke "nørd" kan forstå :0) /Mvh Bjerge |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |