|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
michael9000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2009 Status: Offline Point: 786 |
![]() |
|
![]() Redigeret af michael9000 - 06-Juli-2011 kl. 23:56 |
||
![]() |
||
michael9000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2009 Status: Offline Point: 786 |
![]() |
|
Nu fik jeg så købt en König 2-way HDMI 1.3 Splitter
MEN nu har jeg fået 2 nye problemer! 1.) Den primære monitor vågner ikke fra sleep når PC'en tændes. Monitoren skal manuelt slukkes, og derefter tændes igen, for at der kommer billede på. (TV'et er slukket). 2.) Et andet problem med at vise helt-sort (http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=97688&title=intel-h67-grafik-kan-ikke-vise-helt-sort) er tilbage igen, og Philips SmartControl vil ikke justere skærmen gennem splitteren (mærke/model læses fint). Jeg er ved at være lost? Redigeret af michael9000 - 06-Juli-2011 kl. 23:46 |
||
![]() |
||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|
Nogle Intel Chipsets kan sættes til at reposte HDMI Hot Plug on S3 Resume har du denne funktionalitet i din Bios? Er du i øvrigt sikker på det ikke er fordi Skærmen ikke er aktiveret fra Screensaver? Redigeret af Patriarken - 07-Juli-2011 kl. 16:00 |
||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||
![]() |
||
![]() |
|
Tror ikke jeg fik formuleret det ordentligt. Jeg slukker aldrig monitoren - det er den som går i sleep. Bruger ikke sleep/hibernate på PC'en - den lukkes helt ned når jeg slukker. Screensaver er deaktiveret, og skærmen er sat til at aldrig slukke. Det er "wake up"-signalet som ikke kommer igennem splitteren til monitoren. Tænker om det kan løses med en anden splitter (måske en med egen EDID) Edit: Der er ikke noget i BIOS (UEFI)
Redigeret af michael9000 - 07-Juli-2011 kl. 17:09 |
||
![]() |
||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|
Har du prøvet om problemet også er der med fx et Nvidia Kort i? Jeg har nogle splittere på mit kontor se nedenfor: ![]() Jeg husker ikke i detaljer om der var problemer med Intel, men jeg bruger faktisk GT430/GT465, her er der ingen problemer. |
||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg prøver at sætte splitteren på et andet grafikkort, men det skulle jo helst virke med det nye onboard, for at få et lavt strømforbrug (den gamle pc med alt tilbehør brugte 1/3 af el regningen!).
Og så har jeg fundet ud af at den der flimren på TV'et forsvinder når jeg slår Aero Themes fra. Så alternativet kan være at jeg må lave et lille program/plugin som skifter skærm opsætningen, når medie centeret startes op. By the way, imponerende setup du har der... |
||
![]() |
||
llr dk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 102 |
![]() |
|
Hej Michael
Jeg er løbet ind i samme problem med min Konig HDMI splitter. Den vækker ikke skærmen efter standby og skærmen skal manuelt tændes for at vise billedet. Fandt du en løsning? Evt. ny splitter? Mvh
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Nej jeg fandt ingen løsning.
Skifter manuelt mellem cloned og extended desktop (mon ikke jeg snart skal have lavet et lille program til at gøre det) |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |