recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HDMI for langt. Rammer væg.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HDMI for langt. Rammer væg.

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1487
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2014 kl. 23:22
Så køb en surround receiver. Tilslut alle dine apparater til denne, og du kan nøjes med ét kabel til dit tv...  :)

Redigeret af Supergris - 03-Juni-2014 kl. 23:25
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2013
Point: 2437
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2014 kl. 16:13
http://www.av-connection.dk/?CPage=Productsearch&SearchStr=hdmi&ButtonSearch=S%F8g

Her er et godt og seriøst firma som jeg bruger og som virkelig fortjener at blive anbefalet

Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Point: 4951
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2014 kl. 16:46
Oprindeligt skrevet af bentpetersson bentpetersson skrev:

http://www.av-connection.dk/?CPage=Productsearch&SearchStr=hdmi&ButtonSearch=S%F8g

Her er et godt og seriøst firma som jeg bruger og som virkelig fortjener at blive anbefalet

Hvis du læste længere oppe i tråden, så har han allerede bestilt fra av-connection.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
oniskaa Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 29-Maj-2014
Sted: DK
Point: 24
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér oniskaa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2014 kl. 16:47
Ja og det er virkelig småt det stik. Det rør ikke væggen
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu