|
HDMI forbindelse til TV |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Stub ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 177 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-April-2012 kl. 10:14 |
Jeg har problemer med altid, at få forbindelse mellem fjernsyn og mediecenter når jeg tænder efter at det har været i slumre. Hvis maskinen er ved at optage mens jeg tænder, så er det nogle gange sådan at jeg slet ikke får noget billede. Det er som om mediecenteret ikke opdager at der er tændt for skærmen og derfor ikke sender noget signal via hdmi. Jeg bruger online grafikken på et ASUS M4A785D-M PRO m HD4200 grafik og med en Athlon II X2 240e. Der er installeret Win7 Ultimate 32 bit og jeg bruger MCE som eneste fremviser. Ofte så har den også slukket (mute) for lyden når jeg tænder, men så kan jeg bare tænde lyden igen, der har dog ved tidligere versioner af Catalyst været problemer med at den heller ikke ville finde hdmi lyd enheden. Dengang måtte jeg ofte genstarte maskinen for at få lyden tilbage. Er der nogen der har et bud på hvad jeg kan gøre for at mediecentret holder forbindelsen til skærmen (både lyd og billede)? |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10581 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg havde tidligere det samme problem. Efter en opdatering til nyeste bios forsvandt problemet.
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Stub ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 177 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak for svaret - nu har jeg i går prøvet at opgradere bios til 1001. Så vil tiden vise om det har hjulpet.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |