|
hdmi fucker med mig |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
tarcom ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-November-2009 Sted: DK Status: Offline Point: 22 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kan saktens se problemet og at dr. hdmi vil løse det. Jeg har dog tænkt mig at løse problemet ved at køre dvi til tv og optisk til receiver. Det har tidligere været uproblematisk.
|
|
Zotac Ion 330, HDHR, MCE7
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
Men så kan du jo ikke afvikle Bluray med HD lydformaterne og alt flerkanals lyd encodes til DD eller DTS, hvilket nedsætter bitraten væsentligt. Modtager du digitalt tv med AAC, så har du jo et filter som laver det om til flerkanals lyd. Men det kan du ikke sende direkte ud til din receiver, da du først skal til at re-encode det til DD eller DTS. Hvis du vil køre et spil på maskinen, så vil du have store problemer med at få multikanal lyd medmindre dit bundkort kan encode i DD eller DTS. Jeg ville vælge at køre rent HDMI, da det er optimalt.
|
|
![]() |
|
tarcom ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-November-2009 Sted: DK Status: Offline Point: 22 |
Spændende læsning, det lyder til at jeg både skal have ny htpc og en dr. Hdmi :-/
Et skridt af gangen, nu er htpc bestilt samt pico psu... Tak for svaret. |
|
Zotac Ion 330, HDHR, MCE7
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |